Lente

Vandaag was het toch wel echt Lente. Wat een heerlijk weer. Woensdag en donderdag moest ik met het mooie weer werken. Vrijdag en zaterdag was ik vrij en toen was het weer nou niet bepaald vriendelijk.

Maar vandaag heb ik dat in kunnen halen. Ik heb in een zomer t-shirtje op het balkon gezeten. In de zon was 36 graden, nu niet meer hoor, nu 11 graden. Maar ik zat uit de wind.

Ik was met een stitcherie gestart van de tail feathers, de lijnen waren al vrij licht geworden, dus met mijn blauwe stift iets bij gewerkt. Maar helaas heb ik er buiten niet veel aan gedaan. Ik heb de balkonbakken een beetje geordend en voor de rest genoten van wat er om mij heen gebeurde, de vogels die met hun nesten bezig zijn, een torenvalk (geloof ik althans) die aan het rondvliegen was, alle kleine vogeltjes in de buurt. Het groen dat overal uitloopt. Dus ik was teveel afgeleid. Kortom: ik heb genoten.

7 thoughts on “Lente

  1. Klinkt helemaal niet verkeerd hoor! Heerlijk in de zon vandaag he! Mooie avond en voel je je velletje al trekken van al die zonnestralen? Groeten, Danixc3xablle

  2. Lekker Elly, zo,n zonnetje doet een mens goed, ik heb er ook van genoten vanmiddag, ik vind het al zo heerlijk om s,morgens de vogels weer te horen zingen, zaterdagochtend was dat om half 5…..normaal sta ik niet zo vroeg op hoor, maar ik had hoofdpijn, zo heeft ieder nadeel zijn voordeel, het was een prachtig ochtendconcert! Ik ben een weekje weg geweest zoals je hebt gelezen, en nu wijkt mijn grote “viltmuis” echt niet meer van mijn zijde, hij zit zelfs voor de WC….

    groetjes, fijne week! Jeannet

  3. Heerlijk he Elly dat voorjaarsgevoel. Ik heb gister ook nog een paar violen die stonden te wachten, in de tuin gezet. Zo gezellig. Gelijk had je dat je het mooie weer hebt uitgebuit. Mag vaker gebeuren, wat jij!

  4. Elly niet mopperen over het weer, is hier snachts -12 en het sneeuwt nog steeds, heb wel even 2 dagen kunnen genieten van het zonnetje, maar bloemen!!!1 wat zijn dat. smile.
    Groetjes Joke

Geef een reactie

