Opbergmapje

2010_17_mrt_0494 Kijk wat ik gisteren heb gekocht bij Den Haan &Wagenmakers! Diversen kennen dit mapje van Life is beautiful club. Het mapje heeft een A5 formaat.

Gisteren zag ik hem in gebruik bij DH&W en dacht die wil ik ook! Ach, ik ben nu eenmaal gek op hebbedingetjes. En ik had gelijk een doel ervoor bedacht. De stitcherie waar ik mee bezig ben.2010_17_mrt_0495

Als je goed kijkt zie je de stitcherie van de quilters blessing. Nu liggen ze niet meer los in een zakje, maar keurig ieder blokje in een mapje.

Goh, ik word nog een keer geordend.

10 thoughts on “Opbergmapje

  1. Leuk Elly, het mapje maar ook de stitchery. Die patroontjes heb ik ook liggen!! Moet er nog over nadenken hoe ik die eventueel ga gebruiken. Genoeg te doen hxc3xa8?!

  2. Handig!
    Moet ook maar eens een mapje aanschaffen voor de stitcherie blokjes!

    En wat zal je genieten van het mooie weer! Vandaag en morgen nog mooier!
    Veel beter dan al die winterse buien en toestanden!

    Groetjes
    Maria

  3. Lekker opgeruimd, dat krijgen we allemaal in de lente. Ik heb je verhaal gelezen voor het duimquilten. Heerlijk is het als je je werk niet meer hoef te draaien.

  4. Ga je het dan ook zo geordend houden? Hahahaha Ikzelf begin altijd heel enthousiast maar houd het niet vol en is het binnen de korste keren een map waar ik van alles in stop. Alle gekheid op een stokje je mapje is geweldig. Fijn weekend. Groetjes, Erna

  5. Wat een ontzettend leuk mapje Elly, ik heb het boek ook net gehad, kun je dat mapje daar speciaal voor kopen ? nog bedankt voor je reactie op mijn stofje he, ik heb Bep een mail gestuurd ( van PP) groetjes, jeannet

Geef een reactie

