Komende regiodag

Op 27 maart is er weer een regiodag in Landsmeer (regio Amsterdam van het quiltersgilde).

Vandaag kreeg ik de uitnodigingsbrief binnen. We gaan die dag een watercolor quiltje maken. Tja en wat is nu een watercolor quiltje? Dus even gegoogled. Wouw, wat een mooie dingen op het internet te vinden. Voor ik het wist was ik weer een uurtje verder. Nu maar wachten tot de 27ste.

Morgen de workshop duimquilten. Het is gelukt om de batting aan elkaar te maken. Ik heb het op de naaimachine gedaan met een grove zigzagsteek. En toen met de microstitch de drie lagen aan elkaar verbonden. Ik heb alleen niet het juiste quiltgaren. Volgens mij komt wit niet mooi over voor dit panel.

En ik heb morgen de hele dag vrij, ik hoef ’s middags niet naar de vergadering, heerlijk.

5 thoughts on “Komende regiodag

  1. Elly, ik zie je morgen op de workshop duimquilten. Ik verheug me erop, alleen hoop ik dat het dan iets minder nat is buiten!
    Tot morgen!
    Groetjes Margreet

  2. Ben benieuwd naar het duimquilten. Kan mij er niets bij voorstellen. Hoop een dezer dagen er iets van op je weblog te lezen. Groetjes, Erna

Geef een reactie

