Kattenbom

2010_13_mrt_0489_bewerkt1 Er is weer een  blok van de kattenbom af en wel het blok van augustus: Old Maid’s Puzzle.

2010_14_mrt_0488_bewerkt1 De eerste foto is vrijdagavond met flitser gemaakt, en de tweede vanochtend zonder flitser. Toch zijn de kleuren van de stoffen meer die met flitser zijn gemaakt. Je krijgt de kleur nooit echt goed op de foto zoals deze in werkelijkheid is. En dan hangt het ook nog van je beeldscherm af.

Gisteravond de applicatie erop gedaan. Nu nog twee blokken te gaan, die van november en december. Ik heb ze wel allebei al geknipt liggen.

Maar vanmiddag eerst mijn panel voorbereiden voor de workshop duimquilten van a.s. dinsdag. Ik heb niet genoeg batting, dus ik moet eerst twee stukken aan elkaar naaien. En dan lekker met het schietpistool (microstitch) aan de gang.

4 thoughts on “Kattenbom

  1. Prachtig blokje Elly, maar volgens mij is dat katje zoooooooo priegelig, of vergis ik me daarin? Zou niks voor mij zijn vrees ik, het is maar goed dat ik niet zo van de katten ben! (smile)

    groetjes,

    Marjolein

Geef een reactie

