Veldhoven en de OEQC

Van 29 april tot en metImg_2 2 mei 2010 is de Open European Quilt Championships tentoonstelling weer in Veldhoven. Niet bepaald naast de deur voor Amsterdam. Als ik met openbaar vervoer zou moeten gaan is dit te belastend voor me en zou ik er niet heengaan.

Maar daar heeft Birdblocks een oplossing voor. Zij huren een bus voor zondag 2 mei, zodat we allemaal vanuit Amsterdam en de Zaanstreek mee kunnen naar Veldhoven.

Ik heb dit vorig jaar ook gedaan en dat is mij perfect bevallen. Gezellig in de bus met allemaal "soortgenoten".  Daarna naar de tentoonstelling en op de terugweg je aankopen gelijk showen aan diversen in de bus, reuze gezellig.

Ik heb echt genoten van de tentoonstelling en omdat het toen de eerste keer was, heb ik zoveel indrukken opgedaan, dat ik de helft heb gemist. Dus nu wil ik er veel gerichter heen en zeker goed voorbereid.

Er zijn vier opstapplaatsen: Station Krommenie, Station Zaandam, Buikslotermeerplein Amsterdam-Noord, CS Amsterdam.

Voorwaarde is wel dat er genoeg deelnemers voor de bus zijn. Dus wil je mee, ga dan naar de site van Birdblocks en geef je op. Je betaalt vooraf voor de bus, de entree en de catalogus (dus alles wordt voor je geregeld!). Voor meer informatie en opgave ga naar de site van Birdblocks.

Hoe meer mensen meegaan, hoe groter de kans dat de busreis doorgaat. En ik wil dit absoluut niet missen.

Allemaal een fijn weekend.

liefs Elly

2 thoughts on “Veldhoven en de OEQC

Geef een reactie

