Belle

2010_09_mrt_0485 Ligt Belle er niet prinsheerlijk bij? Ik ben alleen niet zo blij met de achterkant. Het is namelijk zo dat als Belle wakker wordt, zij zich gaat uitrekken aan mijn behang. Tja en dat zie je niet altijd gebeuren he?

Ik heb van de week de spam uit mijn trackbaks verwijderd. Het waren er ruim 2700. Even via de helpdesk nagevraagd, het kon geen kwaad, maar ik zit niet te springen om al die advertenties. Het komt ook niet in mijn mailbox terecht. Zowel weblog als mijn eigen spamfilter pakken het goed aan.

Nog een dagje werken en dan is het weekend!

6 thoughts on “Belle

  1. Dit ligt er geweldig lekker lui bij. Van het behang kan ik me voorstellen dat is een nare eigenschao van ze maar verder zijn ze altijd heel erg lief en lekker ondeugend vind ik.

Geef een reactie

