Zondag

Heerlijk het zonnetje vandaag. Je voelt je meteen een ander mens.Ik heb even vijf minuten op het balkon gestaan, was heerlijk, alleen trok de kou via  de vloer omhoog.2010_07_mrt_0482

Kijk hiernaast zie je aan de rechterkant de honeybun en links het schattige kleintje dat ik gisteren heb gekregen. Toevallig allebei van de Patiserie lichting van Moda. De rechter heb ik voor de tail feathers.

Ik heb vandaag wat verstelwerk op de naaimachine zitten doen. Wat is het tafeltje (en natuurlijk het bijpassende stoeltje als het niet ingepikt wordt door de katten) heerlijk.

En ik moest nog een rits in een broek zetten. In augustus had ik de rits al gekocht. Maar door mijn val begin september kon ik de rits er niet in zetten. Tja en nu kon ik dat ding steeds niet vinden. Van de week was ik bezig om mijn belasting papieren bij elkaar te zoeken, en wat vind ik? Juist de rits. Dus gisteravond de oude rits eruit gepulkt (let op: zwarte broek). En vanmiddag dus een nieuwe erin gedaan. Wat een rot werk. Ik heb wel vaker ritsen in een broek gezet, maar dan was het meestal een broek die ik zelf gemaakt had, maar om het in een fabrieksbroek te zetten, grrrr. Maar het is gelukt.

Nu ga ik weer even verder met de stitcerie van de Tail Feathers.

Allemaal nog een fijne zondag.

6 thoughts on “Zondag

  1. Het lijken wel 2 heerlijke taartjes, die rolletjes!! Om op te vr…. Fijn dat het tafeltje en de stoel je zo goed bevallen. Zo belangrijk, vooral als je zo’n klusje als ritsen inzetten moet doen. Brrrr, vind ik ook. Groetjes.

  2. Leuk die rolletjes stof. En ik vind verstelwerk altijd vreselijk. Je kan beter wat nieus maken, veel leuker. Fijn dat de naaimachinetafel zo goed bevalt.

  3. Och om te smullen zo mooi!! Ja, verstelwerk is ook niet direct mijn hobby, zeker niet in een fabriekspantalon!! Knap hoor dat het gelukt is! Mooie avond! Groeten, Danixc3xablle

Geef een reactie

