Open huis dag

2010_06_mrt_0476_bewerkt1 Vandaag was er open huis dag bij Den Haan & Wagenmaker oftewel DutchquiltsAnnelies zat er en gaf een demonstratie over stitcherie en de quilt life is beautifull. Die rondjes zijn in het echt veel groter. Wat kan een foto toch bedriegelijk zijn. Maar ik ben sterk gebleven, ik heb het patroon niet genomen. En Gerda gaf een demonstratie over haar manier van werken met Hexagon. Tja en toen was ik niet sterk. Ik heb de malletjes meegenomen. En lijm had ik thuis al, dus die heb ik niet meegenomen. Wat een spijt, wat die lijm die ik heb is hier helemaal niet geschikt voor.2010_06_mrt_0480

Het panel heb ik gekocht voor de workshop duimquilten die ik bij Den Haan en Wagenmaker heb op 16 maart. Je moet iets hebben om door te quilten, en aangezien dit panel prachtig is, gebruik ik deze ervoor. En hoe vinden jullie deze mini homespun? (zal wel anders heten). Die krijg ik vandaag erbij cadeau. Het was gezellig om een aantal bekenden te zien en bloggers in het echie.

Daarna nog even bij Merel van Birdblocks langsgeweest. Ik gaf aan dat ik in het molenquiltje blauw te kort kwam, kreeg ik zo’n stuk blauw mee. Ik moest wel even aangeven welke het was, want ze gebruikt nog wel eens verschillende kleuren. Kom ik thuis, is het mooi de verkeerde blauw, ik was er zo van overtuigd dat het de goeie kleur was.

En het belangrijkste: ik ben veilig thuis gekomen. De laatste keer was in september en toen heb ik zo’n smak gemaakt op het Damrak.

Gisteren heb ik inderdaad mijn rijbewijs verlengd, volgende week vrijdag kan ik hem ophalen. Ook weer bij de fysiotherapeut geweest, en je geloooft het  niet, maar nu is een derde pees in mijn schouder ontstoken. Ach, eens zal het wel over gaan.

Allemaal een fijn weekend.

10 thoughts on “Open huis dag

  1. Nou ja Elly, je had wel een schattig homespunnetje of hoe het mag heten, leuk hoor! en ik zag dat je een mooie paarse stoel bij de Sew Ezi had staan, ook gelukt dus. Bevalt de tafel een beetje ? ik ben er nog steeds erg wijs mee.

    groetjes, Jeannet

  2. ooo, die had ik niet gekregen, snik! (had ik vast niet genoeg meegenomen). was wel super gezellig he! en de life is beautiful is prachtig! (ik was gelukkig ook even sterk).
    was leuk je te ontmoeten, groetjes

  3. Ja, de rondjes zijn inderdaad groter dan lijkt op een foto he?! Lief “cup cake”je heb je gehad! Vindt je het geen smakelijk naam voor zo’n lief kleinood? Om van te smullen!! Hxc3xa9, jij ook aan de hexjes, leuk joh en ook al zo verslavend!! Mooi weekend verder! Groeten, Danixc3xablle

  4. @ Danixc3xablle, Hoe kom ik nou bij homespun? Dat is een blad, ik bedoelde een mini honey bee, maar is dus een cup cake, dank je Danixc3xablle.
    @ Jeannet, De tafel staat prachtig in de hoek, door de pijn in mijn arm kan in weinig aan de naaimachine zitten
    @ Jacqueline, het was zeker super gezellig

  5. Wat een leuk dagje uit heb je gehad. Een mooi paneel is dat. En dat hexjes plakken gaat uit de kunst, als je dus de goede lijmpen van Sewline hebt, anders krijg je ze nooit meer los.

  6. Mooi paneel en wat een lief cadeautje heb je erbij gekregen. Knap dat je zo sterk bent om het niet te doen. De spullen voor de hexjes heb ik ook en het werkt werkelijk waar geweldig. Doe verder maar een beetje voorzichtig aan en beterschap.

  7. Je hebt gelijk, het heet honeybun, ipv honeybee wat ik er weer van maak. maar die hele kleine is echt kleiner dan de honeybee. Ik heb ook de honeybun van pattiserie, zal vanavond een foto plaatsen van deze twee bij elaar.

Geef een reactie

