Homespun

Het lukt helaas niet op het moment om een foto te uploaden in mijn bericht.

Maar in ieder geval lag de nieuwste homespun in mijn brievenbus. Ik moet vanavond nog een uurtje werken. Er moet een document voor mijn werk af, dat moet maandag klaar zijn, maar mijn baas moet het nog lezen.

Dus nu maar eerst eten en dan het stuk voor mijn werk afmaken. Daarna mag ik heerlijk in de Homespun lezen.

Morgen mag ik mijn bril voor veraf ophalen. Kan ik hopelijk lekker tv kijken en gelijk met de stitcherie aan de gang.

Ook moet ik morgen mijn rijbewijs verlengen. De kans of ik ooit nog ga autorijden? Ik betwijfel het, maar het zou niet handig zijn om mijn rijbewijs te laten verlopen.

Dus nu maar snel aan de slag anders is het nog niet af.

groetjes Elly

5 thoughts on “Homespun

  1. Wxc3xa9xc3xa9xc3xa9, m’n blogreader loopt weer achter, ik moest hier wat bijlezen.
    Dat halfronde blauwe tasje is mooi. Fijne workshop in het vooruitzicht (ergens slingeren er hier ook enkele patronen van haar). Genoten van de Homespun?

  2. Geniet ze van je Homespun. En ja ook ik heb mijn rijbewijs laten verlengen. Ga hem dinsdag even omruilen (de oude inleveren en de nieuwe weer voor een paar jaar in de tas). Ook ik zal geen auto meer rijden. Maar ach zeg nooit NOOIT. Fijn weekend, Groetjes Erna

Geef een reactie

