Regiodag

Bijna was ik mij vergeten op te geven voor de regiodag van Amsterdam in Landsmeer. De brief ligt al klaar, maar het was me te vies weer om vanmiddag de brief te posten. Als ik morgen naar mijn werk ga dan neem ik hem wel mee.

2010_21_feb_0443_bewerkt1 Gisteren heb ik de rand om de ronding gezet voor het tasje. De uitleg van het tasje kregen we op de vorige regiodag. De doorsnee van de cirkel is 23 cm. Gisteravond het kleedje wel eerst even gewassen, het was toch wel een beetje goor geworden.

En vandaag heb ik de rits erin gezet.
2010_21_feb_0444_bewerkt1

En hier is dan het tasje af. Op naar het volgende project.

9 thoughts on “Regiodag

  1. Dat is zomaar een vreselijk leuk tasje elly, en zeker met de stofjes die je gekozen hebt, dat maakt het nog extra apart.
    groetjes, geniet van je home spun…..

    Jeannet

Geef een reactie

