McKenna Ryan

Back_to_the_farm_2  Door een tip van Carla op het prikbord ben ik geattendeerd op de workshop met McKenna Ryan bij Veltropshop in Grootebroek. Het is de bedoeling om een blok van deze quilt te maken, Back tot the farm. En ik heb mij aangemeld voor deze workshop.

Ik heb de techniek van McKenna Ryan voor het eerst gezien vorig jaar mei in Veldhoven waar McKenna demonstraties gaf. Ik heb toen niet goed kunnen kijken, daar het mijn eerste tentoonstelling was. Er waren toen echt teveel indrukken. Maar als ik de foto’s terug zie dan gaat het kriebelen en dan heb ik spijt dat ik toen niet beter naar haar techniek heb gekeken. Maar ja voor de tentoonstelling heb ik uberhaupt nooit met applicaties gewerkt.

En nu is zij dus op 27 april in Grootebroek voor een workshop.

Heel graag zou ik een van de volgende quilts van haar willen maken: Calling me home; Rhythm on the see of in full bloom.

Calling_me_home Rhythm_of_the_sea In_full_bloom

10 thoughts on “McKenna Ryan

  1. In full bloom vind ik ook geweldig mooi. Zijn alle dingen daarop nu geappliqueerd en beborduurt of… Heb geen idee vind alles wel geweldig mooi. Ieder geval veel plezier.
    Groeten Marijke

  2. Oh wat lijkt me dat een leuke workshop!! Ik kan me voorstellen dat je daar aan mee wilt gaan doen.
    En wat een leuk idee, een etentje waarbij je zelf het eten moet maken. Dat is met tappas wel te doen en je bent gezellig met elkaar bezig. Heel fijn weekend Elly.

  3. Wat een leuke workshop lijkt me dat. Ben benieuwd.
    Ik heb ook nog een pakketje van haar liggen, moet er toch eens aan gaan beginnen.
    Leuk zo dat etentje, dan maakt iedereen iets en dan er een gezellige avond van maken. Bracht me weer even terug in de tijd met je verhaal, wij deden dat vroeger ook zo.
    Gr Joke

Geef een reactie

