Uit eten

Gisteravond ben ik uit eten geweest met mijn collega’s. Bij Partykoken in de Dapperstraat (Amsterdam).

Atlhans uit eten? Je moet eerst zelf je eten klaarmaken. Wij hadden gekozen voor het tappas menu. Dus werden we in groepjes van twee xc3xa0 drie personen verdeeld en elk groepje moest een gerecht maken. Dus zelf alles snijden, koken, bakken etc. Ik heb wel heel veel tips gekregen over koken. Maar helemaal over het hanteren van de mes. Nu kijken of ik het in de praktijk ook echt kan gebruiken. Het is echt een aanrader voor teambuilding. We waren met veertien personen en verder is er niemand in de zaak behalve de eigenaresse en nog een personeelslid. Het is echt reuze gezellig en super georganiseerd. En na afloop krijg je de recepten ook nog mee.

Ik wil me voor twee workshops in laten schrijven (applicatie en kaleidoscoop). Maar ik heb allebei de quiltwinkels gisteren aangeschreven met mijn aanvullende vragen, maar van beide heb ik nog niets gehoord. De belangrijkste vraag is of je een naaimachine mee moet nemen. Dat is voor mij echt geen optie. Een naaimachine meeslepen met openbaar vervoer met mijn kwalen. Ik hoop dat ze allebei nu snel antwoord geven. (en dat heeft alleen met mijn enthousiasme te maken)

Ik wens iedereen een heel fijn weekend. Vanavond doe ik niets, behalve voor de buis hangen. Ik ben gesloopt.

Liefs Elly

Geef een reactie

