Kattenbom vervolg en Sew Ezi

Het is hier buiten weer wit, bah. Ik heb er genoeg van. Maar helaas heb ik het niet voor het zeggen.

2010_14_feb_0439 Gisteren de applicatie op de kattenbom geplaatst. Het blok heet trouwens School Girl’s Puzzle. Ik heb wel na een tip van Tonny de kat verkleind. Tonny heeft de quilt al helemaal af. Zover ik weet is zij tot nu toe de enige.

2010_13_feb_0442 Gisteren de Sew Ezi uitgeprobeerd. Wat een perfecte tafel. Alleen de paperpiecing ging niet zo als ik wilde. Dat lag niet aan de tafel maar aan mijn arm.

Bobby moest er natuurlijk meteen bij zitten. De hele week staat die tafel er al en dan gaat mijnheer er niet op, ik ga er aan werken en ja hoor, daar is mijnheer.
Wat zo heerlijk is dat ik links een raam heb en dan lekker naar buiten kan kijken. Dat heb ik namelijk op mijn werk ook, als ik na moet denken dan ga ik gewoon even naar buiten staren en dan komen de beste oplossingen naar boven.

2010_13_feb_0441 En hier nog even een foto van Belle die heerlijk in de kattentoren ligt. Waarom het een toren heet weet ik niet, want hierboven op ligt alleen een kussen. Belle is eigenlijk de enige van de drie die hier in gaat liggen. En zo heerlijk met die pootjes over elkaar.

Allemaal een fijne zondag.

10 thoughts on “Kattenbom vervolg en Sew Ezi

  1. Bij mij liggen de blokken nog in hun doosje, maar ik heb al een ideetje wat ik er mee ga doen. Jij hebt weer een mooi blok! Toch vervelend met je arm hxc3xa9, hoop dat ie gauw weer opknapt! Fijne zondag!

  2. Mooi blok is het weer geworden. En weer van die leuke foto’s van Bobby en Belle.
    Wel vervelend voor je dat je nog steeds zo last van je arm hebt.
    Groetjes Mascha

  3. Bah, je armproblemen! ‘k Duim voor beterschap! En wat is je blok toch weer mooi! We hebben hier ook zo’n kattentoren en ook maar 1 gebruiker. Bovenop kan er hier toch nog een kat liggen, maar ze zijn natuurlijk bang van het gekraak!

  4. Fijn he wanneer het ook werkt zoals je hoopt! Nu je arm nog, meer dan vervelend dat het zo lang duurt. Dat met gekruiste pootjes liggen doet Yvette ook, maar alleen wanneer ze op iets wacht hihi! Mooie avond nog!

  5. Ja, die kat toch. Zo gaat dat met die van mij ook. Ligt de krant op tafel, kijkt hij er niet eens naar, maar ga ik hem lezen dan hup er bovenop. Leuk de applicatie voor je kattenbom. Groetjes, Erna

Geef een reactie

