Kattenbom

2010_13_feb_0438_bewerkt1 Ik heb weer het patchwork gedeelte van een blok van de kattenbom af. Vandaag even de zwarte applicatie voorbereiden.

Maar wat ik vandaag eerst ga doen is de Sew Ezi (naaimachinetafel) uitproberen. Ik hoop dat het lukt met mijn arm, want de pijn is soms echt niet te houden.

Gisteren uitgebreid met mijn fysiotherapeut gesproken omdat ik er zo moedeloos van wordt. Het duurt weer maanden en ik zie nog geen verbetering. Ik heb deze fysiotherapeute al jaren en zij weet precies wat wel en niet mogelijk is met mijn "gestel". In verband met de fibromyalgie is injecties niet aan te raden. Ik heb jaren geleden twee maal injecties gehad in mijn voet voor de chronische peesontstekingen, het werd alleen maar erger. Het enige  dat helpt is massage en ultrageluid, om ervoor te zorgen dat de pezen en spieren goed gevoed worden en soepel blijven. Wat ze ook aangaf is dat het bij mij altijd lang duurt en dat het dan bijna van de een op andere dag zo over kan zijn. En als ik terug kijk op mijn kwalen m.b.t. spieren en pezen dan klopt dat wel. En echt over is het helaas nooit, want ik houd altijd restverschijnselen. Dat hoort nu eenmaal bij mij. Die kou doet natuurlijk ook niet goed.

Dus zon, waar blijf je met je warme stralen?

Allemaal een heel fijn weekend.

Liefs Elly

2 thoughts on “Kattenbom

  1. Blijft leuk, die roze kleurtjes! Ik wen sje sterkte met je arm ( en de rest)!
    Ik herken iets van je klachten; de kou helpt absoluut niet mee voor chronische pijn. Een oude schouderblessure speelt weer behoorlijk op, en het lijkt wel alsof ik steeds meer verkramp…Laat de zon maar komen!

  2. Wat enig die kattenbom; houd je wel bezig hxc3xa9?
    De kou is vervelende boosdoener; ik ga 2-3 keer onder de zonnebank! Net als ik denk mijn bloed gaat koken slaat hij af; heerlijk.
    Misschien een aanrader, sterkte Janny

Geef een reactie

