Sew Ezi

Gisteren heb ik de Sew Ezi in elkaar gezet. Maar ik moest het in gedeeltes doen in verband met de pijn in mijn arm. De beschrijving is echt heel duidelijk.2010_08_feb_0432

Toen ik vanavond thuis kwam heb ik hem op zijn plaats gezet (stond even midden in de kamer, moet kunnen). Op de eerste foto heb ik het houten inlegblad erop gedaan, zodat je het als een gewone werktafel kunt gebruiken.

2010_08_feb_0436 Op de tweede foto is het houten blad vervangen door een plexi glas plaat die speciaal voor mijn naaimachine is.

Je kunt het niet heel goed zien, maar zelfs de kniehef is heel makkelijk te gebruiken. (Dat was mijn grote angst of dat wel zou werken, maar iemand had het al voor mij uitgeprobeerd die dezelfde tafel en naaimachine heeft).

Ik denk niet dat ik vanovond de tafel ga uitproberen. Door die verschrikkelijke kou is mijn arm/schouder nog pijnlijker. En ik heb pas xc3xa9xc3xa9n werkdag van de vijf achter de rug. Dus ik moet toch even voorzichtig doen.

6 thoughts on “Sew Ezi

  1. Elly, meid, wat heerlijk, wat zal je er een plezier van hebben! Ik in elk geval wel, ik weet alleen niet wat je met een kniehef bedoelt ?? heb ik iets gemist met mijn tafel ? en heb jij ook het “kleine hangtafeltje”er aan voor je schaar en je spelden ? misschien koop ik dat er nog bij in Rijswijk.
    Veel plezier er mee!

    groetjes, jeannet

  2. Heerlijk he zo een tafel Elly , ik heb er ook een voor mijn machine, het is zo fijn dat je je werk kwijt kunt.
    Ik kan niet met mijn kniehef werken, ik moet zover door drukken, die van mij is volgens mij gemaakt voor de stevige dames in Amerika (en ik ben toch ook stevig) grinnik.
    Veel plezier ermee.
    Gr Joke

Geef een reactie

