Naaibox

Voor de Kerst zat ik surfen voor eventele kerstcadeautjes. Ik zag een mooie houten naaibox, maar die was2010_07_feb_0428  wel xe2x82xac 60,–. Veel te duur voor een kerstcadeau, dus ik zei tegen mijn moeder gekscherend dat ik dat als kerstcadeau wilde hebben. Maar zij ging er serieus op in. Ze zei dat ze er nog een had staan en niet meer gebruikte. Natuurlijk ken ik die box, maar ik dacht dat die nog gewoon in gebruik was.

Wat ik niet wist is dat mijn vader deze box zelf heeft gemaakt. Mijn vader was 43 toen hij een hartinfarct kreeg en in het revalidatiecentrum heeft hij deze box gemaakt.

2010_07_feb_0429 Mijn vader heeft nu de box opgknapt en hij staat nu in mijn huiskamer te pronken. De afmeting van de box is 50cm breed, 39 cm hoog (zonder hengsel gemeten) en 26 diep. Nu moet ik hem nog vullen. Drie maal raden waarmee.

De Sew ezi heb ik nog niet in elkaar gezet. Gisteren was ik op de fiets naar de kapper geweest en daarna naar mijn ouders, maar dan merk je hoeveel je je arm ook met het fietsen gebruikt. Vanmorgen lekker lang in bed gebleven en daarna moest ik mijn huis aan kant hebben (stofzuigen etc). Kattenbak verschoond, vuilnis weggebracht (scheurt de zak met vuile grit in mijn gang, kon ik alles weer opvegen en schoonmaken). Dus voor mijn arm heb ik nu teveel gedaan. Maar de foto houden jullie tegoed.

En ik voel mij dus weer mens, mijn haar zit weer goed. Nu kan ik het wassen en laten drogen en dan zit het gewoon in model.

Een fijne zondag nog.

groetjes Elly

7 thoughts on “Naaibox

  1. Oh Elly, geweldig dat je de naaibox hebt gekregen!! Een hele speciale nog wel!! Wanneer er dan ook nog mooie spulletjes in komen is het zowel van binnen als buiten genieten geblazen! Mooie avond nog!

  2. Mooi die naaidoos. Mijn DH heeft er ook een voor mij gemaakt. Helaas hebben wij die in een vlaag van verstandsbijstering opgeruimd. Geniet jij maar van de jouwe.

Geef een reactie

