Alweer zaterdag

Wat kan een week toch snel gaan? Het is alweer zaterdag.Gisteren had ik een roostervrije dag, maar die was om voordat ik het wist. Eerst laten martelen bij de fysio. Het blijkt dat er twee pezen ontstoken zijn in mijn bovenarm/schouder. En ik kan nog steeds weinig met die arm doen, mag ook absoluut niet door de pijngrens heen van de fysio.

Daarna boodschappen gedaan. Koffie gedronken. De bus gepakt om naar de magnetiseur/natuurgeneeswijzer te gaan. En daarna door naar het winkelcentrum.

Ik heb bij de opticien mijn ogen weer laten opmeten. Ik heb nu toch een bril voor veraf nodig. Als de bus van veraf komt zie ik niet altijd het nummer erop. Of met tv kijken (ook een hele grote hobby van mij) zit ik erg te turen. De optimetrist liet het verschil zien dus zonder glazen en met glazen, jeetje wat een verschil en wat een rust voor mijn ogen. En toen kwam de volgende klus: een bril uitzoeken. Wat een crime! Mijn haar zit al voor geen meter, zou al weken geleden naar de kapper gaan, maar door de gladheid ging het steeds niet door. Gelukkig helpen ze je bij de opticien er goed mee. Als het goed is kan ik 24 februari mijn bril ophalen.

De Sew ezi tafel is binnen. Hij was donderdag al bij de buurman afgegeven en die belde gisteren om 17.00 uur aan, hij had het voor mij naar bovengebracht (ik heb wel een lift maar toch….). Het pakket is echt loodzwaar, maar super goed verpakt. Ik moet de tafel nog in elkaar zetten, want gisteren was ik te moe. En straks ga ik eindelijk eerst naar de kapper.

Gisteren was ik voor het eerst sinds half december weer op de fiets weggegaan (naar de fysio). Mijn conditie is echt nul komma nul. Kan ook niet uitblijven. Bovendien was ik vergeten de banden te controleren, die waren super zacht. Dus als ik straks naar de kapper ga, eerst mijn banden oppompen.

Morgen zal ik wel een foto van de Sew Ezi plaatsen, als hij op zijn plek staat.

Vandaag is de open dag van Aztec Rose Crea. Ik heb met Karen en haar man Henk afgesproken (het was hun voorstel) om niet te komen. Karen en ik mailen best veel en dan op zo’n drukke dag onze eerste fysieke ontmoeting zou niet leuk zijn, voor beide kanten niet. Dus ik ga een andere dag naar de winkel Aztec Rose Crea kijken. Met die pijn in mijn arm zou ik er ook niet aan moeten denken om ruim twee uur te reizen, dus het heeft ook weer zo moeten zijn. Dus Karen: een geweldige dag zonder mij! Maar we gaan het ruimschoots goed maken.

Ik wens iedereen een heel fijn weekend zonder gladheid en met het zonnetje (ze zeggen dat die vanmiddag komt, nu is het nog erg mistig en donker).

Liefs Elly

6 thoughts on “Alweer zaterdag

  1. Het zit ook allemaal niet mee hxc3xa8!
    Ondanks de pijn en het grijze weer (maar niet glad!) wens ik je een plezierig weekend!
    En veel succes met de tafel!

    Groetjes,
    Maria

  2. Beterschap met je arm, ik hoop dat het opknapt. Tussen de korfbaldrukte van de kinderen door ben ik vandaag alleen met de auto en zo’n kletsende weg-wijs-dame naar Aztec Rose geweest. Een hele stap voor mij, omdat ik niet graag autorijd en zeker niet op plekken waar ik niet bekend ben.
    Ik vond het erg leuk, heb weer eens wat anders gezien,…. je moet er zeker een keer naar toe!
    Fijn weekend!

  3. Hoi Elly, Dank je wel voor je vriendelijke woorden. Wij hebben een heel drukke Open Dag gehad. Maar heel leuk! Wij komen je gauw ophalen. Mooie tafel heb je gekocht! Liefs Karen

Geef een reactie

