Wanneer

2010_31_jan_0418 Wanneer wordt er van mij weer eens een foto gemaakt?, vroeg Belle. Ach, Belle wilde ook zo graag weer op de foto. Ze stond net op het punt om te gaan gapen.

En ik heb hem besteld: de Sew Ezi. Nu afwachten wanneer ik iets verder hoor en wanneer ik hem kan verwachten.

Helaas is die gladheid nog steeds niet over. Ik moest vanochtend naar de fysio, ik ben er weer glijdend naar toe gegaan. Wanneer houdt die ellende nu eens op? Bijna een paar keer onderuit gegaan, waarbij ik mij arm opzij gooide en natuurlijk is dit een heerlijk gevoel bij een peesontsteking. Wanneer ben ik eens een dagje pijnvrij? Ik kan mij dit absoluut niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst pijnvrij was. In ieder geval jaren en jaren geleden.

Maar ik blijf positief, dus wanneer is het Lente? Ik snak ernaar.

Ik ga weer lekker voor de buis patchen.

8 thoughts on “Wanneer

  1. Dat vraag ik me ook allemaal af Elly! Ik kwam net van de muziek en wat dacht je??? WIT!!!!!!!!! Kon wel janken! Moest ik met de fiets aan de hand door de sneeuw, je wilt niet weten hoe zeer me dat deed! Dus inderdaad: WANNEER is het nou eens voorbij????

    groetjes,

  2. Ja zeg, je vraagt wel veel keer wanneer!! Helaas is het gewoon rekken en erbij blijven!! Gister vertelde mijn fysio dat ze dol is op winters weer! Die zijn er ook, vinden dit helemaal geweldig!! Dan toch maar goed dat we over het weer niets in te brengen hebben hihihi! En helaas duurt het vaak net zo lang om er van af te komen als de klachten hebben geduurd, dus ik kijk maar niet meer op de kalender hihi! Mooie dag vandaag, het is hier weer glad en moet ik rekening houden met de ruitenkrabvertragingstijd! XXXD

  3. Oh ja, voorjaar, heerlijk. Ook ik ben de sneeuw spuugzat. Gisteren goot het pijpestelen hier in Gorinchem en aangezien ik mijn kinderen op school moest brengen en halen en een kind op muziekles heb in de stad, was ik dus constant nat…. en dan verkies ik toch de sneeuw boven de regen, denk ik.
    Nu schijnt de zon heerlijk, ik hoop bij jou ook. En de vogels kwetteren lekker in de tuin…. toch eindelijk het begin van voorjaar?

  4. Niet opgeven hoor Elly, je moet met pijn leren leven geloof mij maar, de ene dag gaat het beter dan de anderen dag.
    Ik moet lachen om jullie daar in Nederland, hier ligt nu meer dan een meter, en we zitten weer midden in de sneeuwstormen vandaag, en vannacht was het -20, en voorlopig zijn we er nog niet van af, dit blijft hier zo nog wel tot mei!
    Wat een schitterende foto van poes,
    Groetjes Joke en ik kan niet zeggen ik stuur je een beetje zon, want ook dat hebben we hier niet!! of wil je een beetje sneeuw van me. (grapje)

  5. ook ik zit met smart te wachten op de lente. gaat het dan ook weer beter met je pijn. En de sew ezi, ik heb er geen moment spijt van gehad dat ik die heb gekocht.

  6. Tja, dat heb ik soms ook wel eens, dat gewanneer. Maar de lente komt hoor Elly, absoluut en de zon schijnt vandaag. Wanneer, daar heb je het weer, komt je naaitafel? Ik heb hem op haar site bekeken hoor, nog bedankt voor de link.

  7. – Gisteren scheen inderdaad de zon, maar vandaag was het maar donker weer, maar de gladheid is gelukkig weg.
    = Ik hoop de tafel zo snel mogelijk te krijgen.
    = Ach, met pijn heb ik allang leren leven, maar soms ben je het even zat.

Geef een reactie

