Kattenbom vervolg

Gisteren heb ik de applicatie op de kattenbom gedaan.2010_31_jan_0417_bewerkt1  Ik krijg regelmatig vragen over de kattenbom. Dit is een BOM van Sundrop designs, de BOM is van 2009, maar is nog op de site te vinden=> Sundrop designs.

Dit jaar is de BOM met honden.

Ik hoef er nu nog maar vier te maken. Dus dit jaar moet de kattenbom zeker een affo worden (met doorpitten en al).

Kennen jullie de Sew Ezi? Dat is die naaimachinetafel. Okxc3xa9, hij is duur en zelf maken is goedkoper. Maar het grote voordeel is dat deze inklapbaar is en zo op te ruimen. Ik wil hem namelijk in de huiskamer zetten voor het raam en zo’n zelfgemaakte tafel zet je niet zomaar even weg. Doordat ik die peesontsteking in mijn bovenarm heb en mijn schouder weer lekker vastzit, kan ik niet aan de naaimachine werken. De Bernina staat best hoog. En met deze tafel is het wel mogelijk.
Ik heb diverse pakketjes van het project 12 maanden die ik op de naaimachine wil maken. Ook de rand van mijn tasje van de regiodag moet er nog op. Met de hand kost het echt teveel inspanning door al die lagen heen, maar zelfs dat kleine stukje kan ik niet op de naaimachine nu doen.
Het is nu 98% dat ik hem wil kopen. Wordt vervolgd.

Allemaal een hele fijne zondag.

14 thoughts on “Kattenbom vervolg

  1. Hoi Elly, bedankt voor je mailtje. Hij is echt leuk met de kat er op en ik ben ook meteen even op die site gaan kijken. Ook leuk met de hond. Fijne zondag wederom en groetjes Erna

  2. Hoi Elly,
    Via jouw blog heb ik vorig jaar de kattenbom gedownload. En maar goed ook, want volgens mij staat hij niet meer op de website van Sundrop Designs, alleen de hondenbom. Overigens ook een hele leuke.
    Ik wil hem nog gaan maken, maar het ontbreekt mij echt aan tijd tegenwoordig.

  3. Enig Elly, ik ga er eens over nadenken, om hem eens te gaan maken, maak dan wel een eigen ontwerp.want ik vind het enig.
    Hou de sneeuw maar Elly, we hebben hier genoeg, is geen plaats meer voor.
    Gr Joke

  4. Vandaag is de laatste dag dat je de applicaties van de kattenbom nog gratis kan downloaden, kijk evt. bij de bom’s die carla van januari voor ons verzamelt had.
    Voor mijzelf is de hondenbom een WIMmetje.
    Nog een fijne zondag, groeten Marijke

  5. Ellie, ik heb de sew ezi en ben er erg tevreden over, ik zag het eerst net als jij, je kan alles zelf maken, en het is duur, maar wat is duur ? het is toch wel een erg stevig en handig tafeltje, en voor een naaimachinemeubeltje vind ik het eigenlijk helemaal niet zo duur. Nogmaals, ik ben er erg blij mee, het is een ideale werkhoogte zo.Ik hoop dat ik je de 2 % doorslag kan geven die je nog nodig hebt, hahahaha

    groetjes, Jeannet

  6. Ach wat zit je katje gezellig daar te kijken. Ik vind het een enige BOM. Ik heb nog nooit van die tafel gehoord. Heb je er een illustratie of een link naar een site van?

  7. Mooi blok en de kat die erop staat zie ik zo ook dageliks bij mij in dezelfde kleur. Beterschap met je arm/schouder en wijshgeid met aanschafffen van de sew ezi.

Geef een reactie

