Kattenbom

Hxc3xa8, hxc3xa8, eindelijk heb ik weer een blok van de kattenbom (bijna) af. Het blok heet Cherokee Spirit.2010_29_jan_0407_bewerkt1

Nu alleen nog de applicatie erop. Die ga ik morgen wel tekenen en knippen.

Ik ben nu te moe. Vandaag weer begonnen met werken. Het hoesten houdt nog heel erg aan, maar ja dat moet slijten. Gelukkig heb ik nu weekend.

Van de week heb ik twee blokken van de kattenbom gesneden, dus met patchen kan ik voorlopig weer even door.

O ja, gisteren heb ik mijn kartelrolmes binnengekregen, lijkt mij gewoon superhandig. Helaas vergeten een foto te maken, komt nog wel een keer.

Allemaal een heel fijn weekend.

Liefs Elly

6 thoughts on “Kattenbom

  1. Wat een enige quilt gaat dat worden. Ik heb hem eens goed op haar site bekeken. Ik kan me voorstellen dat je de applicaties niet ’s avonds kan doen. Vooral met zwart niet. Fijn weekend Elly.

  2. Mooi blokje Elly, ik ben bang dat deze bom bij mij wel een ufo zal blijven .
    Ennuuuh, de adelaar hangt op een ereplaatsje zo mooi vond mijn schoonvader hem! Fijn weekend!

  3. Erg mooi je blok, maar Kattenbom, is dat een quilt die zo heet? Ik ken het patroon niet ben erg benieuwd hoe hij gaat worden.
    Is dat uit een quiltboek?
    Beterschap gewenst.

    Fijn weekend Annelies.H.

Geef een reactie

