Ziek

Bah, ik ben dus weer ziek, weer griepverschijnselen. Loop er al vanaf vrijdag mee. Aan mijn vrije dagen heb ik niets gehad en heb mij maandag dus ziek moeten melden. Het gaat al weer een stuk beter en ik ben ook regelmatig thuis weer aan het werk. Ja, ik weet het, het zou beter zijn als ik het volledig zou uitzieken, maar of ik nou ga zitten hangen op de bank of ik kruip achter de computer om het een en ander voor mijn werk te doen. Het werk blijft toch voor mij liggen en dan kom ik mijzelf daarna weer tegen.

’s Avonds probeer ik een beetje te patchen, nou dat lukt dus echt voor geen meter. Ik heb mijn katten bom wel tien keer uit kunnen halen, en nu mag ik het weer uithalen, ben vergeten bij te snijden, waardoor de blokken niet passen, duh.

Ik snap niet dat diversen het wel kunnen. Dan lees ik op hun blog dat ze ziek zijn en hele stukken patchen of met stitcherie bezig zijn. Ik kan ook niet te lang lezen, want mijn ogen zijn doodmoe doordat mijn hoofd vol zit met watten, dus dat is ook al geen optie. Oh, was ik maar gewoon gezond, maar dat is een utopie.

2010_16_jan_0386 En vanochtend dacht ik eindelijk eens wat langer op bed te kunnen liggen. Nou mooi niet. Bobby, mijn mooie man, die hier zo heerlijk onschuldig ligt, vond het nodig om te klieren, rennen, behang af krabben bovenop de kast, ik roepen naar hem, maar ik had haast geen stem. Je hoorde hem gewoon lachen: "ha ha, ik versta je toch lekker niet".

Allemaal een fijne dag.

Nog even een toevoeging. Ik ben helemaal vergeten door te geven dat Danixc3xablle nogmaals een give away heeft georganiseerd (waarvan ik er al een gewonnen heb). Dus wil je kans maken klik dan op de volgende link Daantjes Heart. Succes, ha ha en nu maak ik ook weer een extra kans.

7 thoughts on “Ziek

  1. Heerlijke he die katten, als je denkt dat je een uurtje langer wil blijven liggen,nu vergeet dat dan maar, hun maakt het niet uit of je nu niet lekker voelt of niet.
    Simba is hetzelfde.
    Ik wens je beterschap toe , en gewoon doen waar je zin in hebt. niets hoeft alles mag.
    Gr joke
    PS de elanden lopen hier door de tuin, lelijke beesten, maar O zo mooi.(maar geen albinoxc2xb4s)

  2. Nou, dat zit er niets anders op dan uitzieken vrees ik. Niet ieder lijf is hetzelfde, ken inmiddels ook de verhalen van mensen die aan CTS waren geopereerd en diezelfde avond al de aardappels stonden te schillen hihi. Ik kijk net naar buiten en zie zowaar witte vlokjes vallen brrrr, snel een pot thee zetten en een steekje prikken wellicht?! Snelle beterschap! XXXD

Geef een reactie

