Weer leuke post

Vanmiddag kwamen er leuke dingen over de post. Allereerst mijn gewonnen give away van Daantjes Heart.2010_23_jan_0404

Ik kan er nog steeds niet over uit dat ik een keer iets heb gewonnen. Echt super. En let op, maandag heeft ze weer een give away.  En natuurlijk doe ik ook weer mee. Ik word nog gokverslaafd.

En ook dit zat in de brievenbus. Karen van Aztec Rose Crea heeft weer diverse nieuwe bladen uit Ausralixc3xab binnengekregen, waaronder de Australische Homespun. Inmiddels heb ik bij haar een abonnement lopen.

2010_23_jan_0405

Ook heb ik de nieuwste Patchwork & Stitching en de Handmade genomen. Ik heb tenminste wat te lezen het weekend.

Ik zou vanochtend naar de kapper gaan, maar ik ben te verkouden. Om daar al hoestend en proestend in die kapperstoel te zitten leek mij niet de ideale optie. En met die hoge luchtvochtigheid op de fiets zag ik ook niet zo zitten. Ik heb al zeker vier weken niet gefietst door de gladheid. Dus mijn conditie is nul komma nul.

Ik mag blijkbaar gewoon niet naar de kapper, er rust een vloek op. En mijn haar zit echt voor geen meter, maar ja, hopelijk het volgende weekend meer succes.

Een heel fijn weekend.

11 thoughts on “Weer leuke post

  1. Hoi Elly,
    Gefeliciteerd met je prijs. Wat leuk, zeg. En volgens mij heb je daar heerlijk lees- en snuffelvoer liggen. Deze bladen worden bij mij in de buurt niet verkocht… en dat is misschien maar goed ook…
    fijn weekend

  2. Gefeliciteerd met je prijs, en heerlijk weer een paar tijdschriften erbij, nu ik wet nu waar jij ligt, heerlijk op de bank, een kop cocco erbij, met een grote klodder slagroom, de katten om je heen, en denk nergens aan.. alleen aan jezelf.
    En kijk gewoon even niet een paar dagen in de spiegel, want dan raak je in de put, denk maar dat je de schoonste en mooiste dame op de wereld bent op het moment, deed de moeder van assepoester ook. en moet je dan zien, hoe snel je opknapt.
    Als je ziek bent moet je niet in de spiegel kijken, want daar raak je alleen maar depri van! Dus Elly niet doen, alleen doen als die snuffel opgeklaard is, en dat je weer ergens zijn in hebt.
    Luister naar tante Joke, grinnik anders kom ik even langs ( als dat zou kunnen)
    Knuf Joke en knap maar gauw op.

  3. Heb je het advies van tante Joke opgevolgd? Zij is ervaringsdeskundige hoor Elly. Heb je heerlijk gelezen in je nieuwe tijdschriften? Daar je kan zo fijn in wegduiken. Geniet er maar van hoor.

Geef een reactie

