Genoeg lapjes?

Nou nee, een quiltster heeft nooit genoeg lapjes.

Maar mijn lapjes van Robert Kaufman Fusions EYJ-5573 heb ik helemaal compleet. 2010_22_jan_0402 111 x fatquarters, van iedere kleur xc3xa9xc3xa9n. Dit was de stoffenclub van Magdaleentje. En deze week ontving ik de laatste 7 fatquarters. Soms moet je echt opletten, dan lijken de kleuren zo op elkaar, maar dan heeft het werkje weer net een ander kleurtje. Deze stoffen gebruik ik ook voor mijn kattenbom. Gisteren kon ik weer een blok uithalen omdat er een fout in het patroon stond, grrrrrr.

Zo’n stoffenclub is echt goed om je stoffenverzameling op te bouwen. Vorig jaar had ik nog weinig lapjes en moet je nu zien. (uh, ik zal de andere lapjes die er ook liggen maar niet tonen.)

En gisteren zag ik toch een leuk bericht op dit blog Daantjes Heart, ik heb de derde give away gewonnen. Jippie, eindelijk win ik een keer wat. En Yvette (de bruine labrador) heb ik bij de eerste keer (of was het de tweede keer?)  geprobeerd om te kopen met een lekker bot, maar helaas is ze te goed opgevoed en dat heb ik later ook maar toegegeven. Zal Yvette dat gelezen hebben? Ik heb Danixc3xablle al gezegd dat ik bij de brievenbus zou gaan liggen, maar dat heb ik ook weer ingetrokken. Ook al schijnt de zon, beneden in de hal van het appartementencomplex is het behoorlijk koud.

Vanmorgen weer bij de fysiotherapeut geweest en ze heeft mij weer gemarteld. Wat een beroep hxc3xa8, je wordt betaald om te martelen. Ze heeft nu niet alleen mijn schouder te grazen genomen maar ook mijn bovenarm, er blijkt wel degelijk weer een peesontsteking te zitten. Ik moet het nu rustig met mijn arm doen. (Zal maar niet zeggen dat ik net de kranten heb weggebracht, alles stond keurig in een tas op een karretje, maar ja het was nu goed weer).

Ik heb mij opgegeven voor de cursus duimquilten op 16 maart bij Den Haan & Wagenmakers. Ik had dat vorige week gezien, maar omdat het computersysteem op mijn werk eruit lag kon ik niet zien of ik een vrije dag kon krijgen. Daarna was ik het weer vergeten. Tot ik gisteren een vergaderverzoek kreeg voor 16 maart. En ik maar denken "wat is er toch 16 maart", snel op de site van Den Haan & Wagenmakers gekeken en het was dus die cursus. Ik heb mij gelijk opgegeven en vanmorgen kreeg ik al bericht dat ik ingeschreven sta. En die vergadering kan gewoon doorgaan, want dat is pas om 16.00 uur. Als ik bij de cursus vandaan kom hoef ik alleen maar met de pont over te steken, dus dat is te doen.

Ik wens iedereen een fijn weekend.

Liefs Elly

6 thoughts on “Genoeg lapjes?

  1. Gefeliciteerd met het winnen van de give-away. Met zoveel mooie stofjes van Robert Kaufman heb je een mooie verzameling opgebouwd. Ik heb ook een cursus duimquilten gevolgd en het is heel handig als je met een grote quilt bezig ben. Ik wens jou natuurlijk ook een fijn weekend.

  2. Kijk, 16 maart wordt een welbestede dag!! Enne .. wat de lapjes betreft: er is geen betere raad dan voorraad!! En die fysio’s, hou er maar over op hihi! Lieve groet, ook van Yvette! Mooi weekend! XXXD

  3. Grinnik zit ik op jou site te lezen, zit jij op mijn site te lezen.
    O wat een mooie lapjes, zit ze even te aaien mag wel hxc3xa9. Ja wat een goed idee eigenlijk zo een stoffen-club. dan krijg je zo een goed assortiment.
    Naar dat je nog steeds bij de martelaars loopt, sterkte.
    Heerlijk dat je naat die cursus kan, nu we lezen wel op je site wat je daar allemaal gelerd hebt.
    GR Joke en een fijne dag.

Geef een reactie

