Jennifer Chiaverini

Lees je ook zo graag de boeken van Jennifer Chiaverini?

Ik heb ze alle vijf die vertaald zijn het Nederlands. Het zijn heerlijke romans waarbij de quilt centraal staat. Nu blijkt dat de uitgever ze niet meer in Nederlands wil vertalen. Ik had zelf ook een paar keer een mail gestuurd naar de uitgever, maar je krijgt gewoon geen antwoord van ze terug.

De boeken zijn er wel volop in het Engels, maar zo goed ken ik de Engelse taal nu ook weer niet. Ik had net besloten om op de Engelse boeken over te gaan, toen zij (Henrieke) =>  Teigetjesquilt   met deze actie startte. Ze wil handtekeningen verzamelen om dit naar de uitgever te sturen. Ze maakt "reclame" op het quilt prikbord hiervoor. Hier is de link voor de handtekeningenactie => axci. Henrieke heeft toestemming gegeven om de site op je blog te plaatsen. Dus hoe meer we dit doen, hoe mensen we bereiken.

Ken je de boeken niet van Jennifer Chiaverini, kijk dat op haar site Elmcreek  , maar pas op, eenmaal zo’n boek gelezen dan wil je ze allemaal lezen.

Dus het verzoek: teken de petitie!

Iedereen een fijne dag. Ik ga naar mijn werk.

Liefs Elly

4 thoughts on “Jennifer Chiaverini

  1. Hoi Elly. Ik ben net weer even aan het bijlezen hier, en zag deze actie. Gelijk getekend natuurlijk, want ik heb ook al meerdere mailtjes naar de uitgever gestuurd hierover. Goed joh!! Ik heb de link ook op mn eigen blog gezet net, hoe meer het lezen hoe beter toch??
    Gaat het nog een beetje?? Veel pech en ziekte de laatste tijd zeg. Met mij gaat het een stuk beter nu ik weer slaap!! Begin weer een beetje mezelf te worden. Nou, hou je haaks en tot mails maar weer.
    Bianca

Geef een reactie

