Wat een week

Ik ben blij dat het weekend is. Ik heb het echt helemaal gehad.

Maandag moest ik naar het verzorgingshuis en daar kreeg ik de mededeling dat ik naar een andere plek moest verhuizen. Op deze nieuwe plek heb ik helemaal geen contact meer met de clixc3xabnten. Zoals gewoonlijk ben ik het pionnetje van het schaakbord, die kun je alle kanten opschuiven. Een ander (lees hoger) persoon wilde op mijn plek zetten.

Het lopen naar de bus  en naar de fysio gaat steeds moeizamer. Mijn gezondheid is natuurlijk niet bepaald optimaal en dan met die sneeuw en gladheid gaat het niet soepel en loop je zeer krampachtig.

Bij de fysio word ik gemarteld. Mensen: massage van de schouders is niet ontspannend, je crepeert van de pijn. De ervaring leert dat het straks wel weer beter wordt, maar voorlopig niet. Bovendien zie ik absoluut nog geen verbetering in de pijn van mijn linker arm. (dan weet je nog waarvoor je pijn lijdt)

Donderdag op mijn werk kwam de computer vast te zitten. Ik werk bij een grote gezondheidsorganisatie en het bleek dat de hele organisatie een probleem had. Er zat een virus in het systeem. Donderdag en vrijdag lagen we er volledig uit. Kijk, ik kan wel ander werk bedenken, ik ga gewoon met mijn neus in de kwaliteitshandboeken zitten en kan alle processen doorlopen. Maar wat denk je van al die medewerkers die moeten bemiddelen voor een plek in een verzorgingshuis. Al die planners, tenslotte staan alle zorgaanvragen in de computer. Vanmorgen probeerde ik nog thuis op de netwerkplek in te loggen, maar het lukt nog steeds niet. Gelukkig hebben we nog geen electronische zorgdossiers/clietenmappen. Dan is het leed echt niet te overzien.

En nu krijg ik ook nog eens niet mijn foto’s van de camera op de computer. Welk programma ik ook probeer. Gisteren heb ik gelukkig de uitgebreide Norman scan erop losgelaten, dus het is geen virus.

Heb je zaterdag 6 februari niets te doen? Dan kun je naar Hendrik Ido Ambacht, Karen van Aztec Rose Crea heeft dan een open dag. Ze zal jullie met open armen ontvangen!

Gisteren heb ik voorjaarsbloeiers gehaald, ik heb het helemaal gehad met de winter. Helaas kan ik dus geen foto’s erop zetten. Het weekend heb ik verder geen afspraken, dus alles mag en niets moet.

Ik wens iedereen een heel fijn weekend.

Liefs Elly

10 thoughts on “Wat een week

  1. Soms zit het tegen en soms zit het mee. Ik hoop dat jij nu een beetje aan het eind van de tegentijd zit en het weer eens mee gaat zitten. Ik wens je in ieder geval veel goeds nu.

  2. Elly, ik voel een beetje met je mee, ik heb het ook zo gehad met de winter en ben ook al naar de winkel gesneld voor voorjaarsbloeiers en kersenbloesem, ik kan ze wel uit de knop kijken, tis dat ik op moet staan voor mijn zoontje anders bleef ik tot 1 april op mijn elektrische deken liggen met stand drie aan.

    groetjes, Jeannet

  3. Haha, Elly, hier nog zo een; men zegt altijd een ontspannende schouder massage, nou, mischien als je er geen last van hebt, maar het doet hier na een week nog zeer! En die voorjaarsbloeiers heb ik er al een week instaan, ik ben het ook zo spuugzat, die winter!

    groetjes,

  4. Het gezegde luidt: de bloemetjes buiten zetten, maar hou ze en jezelf maar lekker binnen!! Het regent dat het giet hier hihi!
    Heb de blauwe druifjes net in een pot gezet en ienimini primulaatjes, zo schattig, echt een pietsie voorjaar!! Wat is een mens zonder fantasie hihi!! Gewoon muziekje op, steekje prikken! Mooie weekend verder! XXXD

  5. Hoi Elly, Ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad. Lekker uitgerust enzo. En verder hoop ik voor je dat het virus op het werk verdwenen is. Voor medewerkers die echt afhankelijk zijn van de computer kan het echt vervelend zijn, ook naar clienten toe. Ik ben bij ons ook altijd blij dat ze vooraf aangeven als de computers tijdelijk niet bruikbaar zijn. Ik probeer dan opruimwerk te doen…..

    Nu op naar het voorjaar.

    Bedankt voor de tip van Aztec Rose, ik zou er best heen willen, het is hooguit een half uur rijden denk ik, ik vermoed alleen dat de kinders een wedstrijd hebben.

Geef een reactie

