Mijn eerste quilt

2008_03_02_0003_bewerkt2 Op het weblog van Katrien las ik dat het een idee was dat we allemaal vandaag onze eerste quilt gingen showen. Leuk idee.

Dit was mijn eerste quilt. Veel te snel gemaakt, zitten best wat foutjes in, maar ben er toch wel trots op. Dit was in 2005, vlak voor de Kerst. Het was een totaal pakket. Gekocht bij de Bricoleur (buurvrouw van mijn ouders). Doordat zij haar quilthoekje is gestart in de hobbywinkel van haar dochters heb ik kennis gemaakt met het quilten.
Dacht: dat maak ik wel even. Dat viel best tegen. Het quiltje meet 60 x 60 cm.

Het duurde hierna best wel even voor dat ik weer wat ging maken.

18 thoughts on “Mijn eerste quilt

  1. Nou inderdaad, geen eenvoudige met al die puntjes om als eerste quiltje mee te beginnen. Maar …. prima gelukt en nog steeds leuk om naar te kijken! Mooie dag verder! XXXD

  2. Het is wel een heel mooi kerstquiltje geworden!

    Bedankt overigens voor je bezoekje en berichtje op mijn weblog! Het is wel mijn bedoeling ‘m af te maken, alleen voor ik het weet met snel opruimen, ligt ie alweer in een doos op zolder 🙂

Geef een reactie

