Kattenbom

Oudjaarsavond heb ik dit blok afgemaakt.2010_02_jan_0360  En gisteren de applicatie gedaan. Ik heb er nu zeven klaar, nog vijf te gaan.

Gisteren eerst met mijn zus naar mijn ouders geweest in verband met de nieuwjaarswens. Mijn twee oudste broers en schoonzussen waren er ook en mijn nichtje met haar man en haar twee jarige zoon die gek op knuffelen is.

Straks de kerstspullen opruimen, daar ik hier verder geen tijd meer voor heb. Morgen een verjaardag. Maandag weer beginnen met werken. Mijn twee weken vrij zijn omgevlogen. Heel veel dingen natuurlijk weer niet gedaan. Maar het belangrijkste is dat ik tot rust ben gekomen. Vanochtend werd ik pas om half negen wakker, totaal niet wakker geweest tussendoor. Heerlijk gewoon. Dat is al heel lang niet meer voorgekomen.

Vanmiddag met mijn zus mee met de auto boodschappen doen, want het is toch wel weer erg glad. Van mij mag die rotzooi nu toch echt wel weg. Het is mooi geweest. Maar helaas, de winter is net pas begonnen. We kunnen nog van alles verwachten.

Allemaal een heel fijn weekend.

7 thoughts on “Kattenbom

  1. Hallo Elly, mooi blokje, de kattenbom van mij schiet niet op, het wil op xc3xa9xc3xa9n of andere manier niet meer, en ligt dus diep achter in de kast…… Maar ik heb alles opgeslagen(en een back-up gemaakt) dus als ik wil kan ik hem altijd nog afmaken. Het heeft hier ook gesneeuwd en het is ook glad, bah, om mij mag die sneeuw ook wel weg zijn, had liever gezien dat we lekker konden schaatsen, maar ja wie weet wat er nog gaat komen!!!!Jij ook een fijn weekend!!!

  2. Wat een leuk blok Elly, enig zal dat worden.
    Ik ben benieuwd naar jou quiltje van de Haan in het blauw, hoop dat je er gauw aan kunt beginnen.
    Liefs Joke
    De sneeuw stapelt zich maar op.houdt maar niet op.

  3. Hallo Elly. Wat leuk dat jij bij mij reageerde. Dus nu ben ik bij jou aan het neuzen. Wat leuk, die kattenBOM. Daar zullen best veel aan meedoen, want je komt nogal wat kattenliefhebsters tegen.
    Ik wens je een hxc3xa9xc3xa9xc3xa9xc3xa9l fijn jaar toe, met meer geluk en gezondheid dan het afgelopen jaar. Groetjes van mij.

  4. Wat een schattig blok weer joh! Hier is al het wit al weer weg maar de lucht ziet wat je noemt grijs! Ga nog maar een steekje doen joh voor je het weet is het alweer maandag!! Fijn weekend nog verder en succes maandag! XXXD

  5. Via jouw blog heb ik ook de weg naar de kattenbom gevonden. Ik ben nog aan het denken, maar of dit wordt mijn eerste quilt, of een ander. Er zijn ook zoveel mooie patronen. Zucht…
    Het voordeel van deze is dat er ook applicatie bij zit. Goed om te oefenen.

    Die van jou is in ieder geval prachtig. Ik wou dat ik dat ook zo kon.

Geef een reactie

