Tweede Kerstdag

Gisteren heb ik de Kerst bij mijn ouders gevierd, samen met mijn broer, zijn vrouw en hun zoon. 2009_24_dec_0347 Het was reuze gezellig.

De dag voor Kerst heb ik dit nog even gemaakt voor mijn ouders. Het paneel had ik gekocht bij Aztec Rose Crea, en ik had mijn moeder al beloofd dat het voor hun zou zijn. Maar dan moest ik het natuurlijk wel nog even maken. Maar ik had er steeds de tijd niet voor of ik vergat het gewoon. Wat een priegelwerk om die vakjes erop te krijgen. (komt er van als je het ook op het laatste moment gaat doen.)
Hij lijkt een beetje scheef, maar ik moest het professorisch ophangen voor de foto.
Vorige keer is een draad vastgelopen in mijn naaimachine en eigenlijk moet ik de voorste kap los schroeven om die draad te verwijderen. Maar ik wilde het risico niet nemen, stel je voor dat mijn naaimachine het niet meer doet en de naaimachinehandelaar is gesloten.  Met het gevolg dat ik regelmatig het draad opnieuw moest inrijgen doordat het draadje dat vastzit in de naaimachine alles blokkeerde. Ach het was even behelpen maar het is toch nog gelukt. Dus, bij leven en welzijn, kunnen zij hem volgend jaar meteen op 1 december neerhangen. Ze waren er heel blij mee, ze hadden een probleem: "Waar moeten we het ophangen?" Tja, dat is hun probleem, ha ha.

Vanmiddag ga ik naar een vriendin voor een hightea en vanavond met het diner ben ik lekker thuis.

Morgenmiddag zit ik voor de buis, op Belgixc3xab komt Fiddler on the Roof (Annatevka). Ik heb dit altijd een indrukwekkende musical gevonden. Dus toen ze op de musicalvereniging deze productie gingen uitvoeren, wilde ik meedoen en heb ik mij aangemeld. De uitvoering was voor de bezoekers in het theater een lange zit, door de vele decorwisselingen. Het blijft toch amateur werk, hoewel het decor er grandioos uitzag.

Ik wens iedereen nog een heerlijke tweede (en derde)  Kerstdag.

Liefs Elly

3 thoughts on “Tweede Kerstdag

  1. Wat een gezellige panel. Ik vind ze voor kerst ideaal, niet zo veel werk en toch een leuk resultaat. (Moet je machine het wel doen, haha.) Wens je een fijne verdere kerst!
    Groetjes Margreet

Geef een reactie

