Kerst

Het is alweer bijna Kerst. De tijd vliegt voorbij.2008_03_02_0003_bewerkt2 Dit is mijn allereerste affo. In 2005 gemaakt. Het pakket had ik gekocht bij Bricoleur , zij is de buurvrouw van mijn ouders. Door haar ben ik aanraking gekomen met het quilten. Daarna heb ik er niet zoveel aangedaan. Totdat ik de boeken van Jennifer Chaverini ben gaan lezen. Toen ben ik echt besmet geraakt met het quilten. Helaas ontbreekt het me vaak aan tijd. Maar daar komt volgend jaar verandering in.

Kerst_katten_bewerkt1 Deze adventkalender heeft het hele jaar in de gang gehangen. Puur omdat ik nog niet zoveel affo’s heb.

2009_09_dec_0291_3  En het Kerstboompje heb ik vorig jaar naar een idee  van de regiodag gemaakt. Ik had er ook een voor mijn ouders gemaakt. Dus op quiltgebied heb ik nog niet zoveel voor de Kerst gemaakt.

Ik wens jullie allemaal hele fijne Kerstdagen.

Liefs Elly

7 gedachten over “Kerst

  1. Ach joh, over een paar jaar heb je zoveel, dan blijft de rest in de kast liggen omdat je geen plek hebt! (smile) Dit ziet er al erg gezellig uit!

    groetjes,

    Marjolein

  2. Elly, jij ook hele fijne dagen, vraag aan de kerstman een zakje met tijd…..en veel plezier ook met jou “bontjassen”je zou ze toch voor geen goud willen missen he ?

    Hartelijke groetjes, Jeannet

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.