Verwend of niet?

Het was zaterdag reuze gezellig. En ik ben toch verwend.2009_21_dec_0341

Op de foto kun je het niet heel goed zien, maar vooraan liggen twee bedels van Amore & Baci. Ik heb daar namelijk een armband van. En nog een boek van Maeve Binchy, dus ik moet nu echt wel gaan lezen. Een nieuwe stoffenschaar en nog veel meer.

2009_21_dec_0337_bewerkt1 Ik had voor de katten een speeltje. Maar daar zit best veel kattenkruid in. Op de foto kun je hem een beetje achteraan onder Bobby zien liggen. Het werd bij ruzie maken om het speeltje. Het is helaas niet gelukt om een foto te maken, want ik moest snel de ruzie suzzen. Dus ik heb snel in dat speeltje dat ik voor mijn verjaardag had gekregen extra kattenkruid gedaan en op een balletje ook. Dus toen waren ze alle drie gelukkig. Het kleed ruikt blijkbaar nu ook erg naar kattenkruid, dus Myra was volop aan het rollen op het kleed.

Gisteren zouden we naar mijn broer gaan in Rotterdam daar hij zijn verjaardag zou vieren. Dat hebben we maar afgezegd. Er wordt niet voor niets een weeralarm afgegeven. Mijn andere broer, schoonzus en zus zouden ’s avonds naar de Meervaart gaan naar Chicago, maar mijn schoonzus vond het te glad en vroeg of ik wilde gaan. Heel leuk dat ze natuurlijk aan mij denkt, maar het was mij echt te glad en je wist ook niet of er nog wel bussen zouden rijden ’s avonds laat. Mijn nichtje heeft vanochtend 40 minuten op de bus staan wachten om naar haar werk te komen. En de schrik zit er nog te veel in na mijn val op het Damrak. Ik ben al blij dat het nu redelijk met mijn knie gaat. Ik heb nu twee weken geen fysio en na de vakantie gaan we kijken of we niet kunnen afbouwen of zelfs stoppen. Elke keer naar die fysio vlak voor mijn werk is ook een belasting.

Zo en nu ga ik maar eens kerstkaarten schrijven, want daar heb ik ook nog geen tijd voor gehad.

Fijne dag allemaal.

Liefs Elly

5 thoughts on “Verwend of niet?

  1. Dat is een hele mooie buit!! Heerlijk toch zo”n poezebeest! Zo te zien wordt ze op de achtergrond goed in de gaten gehouden, die wil zeker ook graag op het kleed. Meis, het is toch ook geen doen buiten joh. Ga maar lekker aan de kerstkaart, kaarsje aan, muziekje op, succes!! XXXD

  2. Wat een mooie cadeaus heb je hehad. De bedels herken ik, iemand van onze bee heeft ze ook. Ik vind ze erg mooi. Succes met kerstkaarten maken. We zijn net terug van boodschappen doen, gelukkig nu alles in huis.

  3. Het is ook wel flauw als je drie katten hebt en je geeft ze een speeltje…..het zijn net kinderen ze maken gelijk ruzie..

    Ik denk elke keer weer aan je als ik de Dam overloop. Ben ook blij als ik het weer heb gered. Zeker met deze gladheid.
    fijne dagen

  4. Hallo Elly leuk pakket heb je gekregen , en O wat zal er weinig van je huis overblijven als de katjes maar 1 speeltje hebben .

    Liefs joke en ik wens je hele fijne feestdagen toe en een heel gelukkig en gezond 2010 met veel creativiteit. Hoop je volgend jaar nu toch eens te mogen ontmoeten.

Geef een reactie

