Druk, druk, druk

Ik heb het van de week erg druk gehad, weinig tijd om te bloggen en al helemaal geen tijd om op andere weblogs te kijken en te reageren. Ik heb wel gekeken hoor, maar diagonaal gelezen.2009_16_dec_0336

Donderdag was mijn laatste dag in het verzorgingshuis en ik had alleen de ochtend want in de middag was het laatste gedeelte van de externe audit. En ik moest nog zoveel doen. Heb het ook niet afgekregen. Ik zou gisteren al vrij zijn, maar toen heb ik thuis zitten werken en nu heb ik het nog niet af. Maar ik kan het gelukkig vanuit huis doen. Ik hoef nu pas 4 januari naar mijn werk toe. De audit hebben we gehaald, pas in september weer de volgende. ’s Avonds gingen we uit eten om het te vieren op de Pollux, dat is een schip dat op aan het NDSM terrein ligt. Lekker eten, echt een aanrader. Alleen toen we naar huis gingen moesten we over de pier met die sneeuw en die ijzige wind. Ik was blij dat ik thuis was en snel wat warms aangetrokken en warm drinken klaargemaakt.

Gisteravond heb ik pas mijn boom opgetuigd. Ik had maandag al de spullen boven, maar ik kwam er maar gewoon niet aan toe. Nu moet ik nog wat spulletjes neerzetten. Het is me niet gelukt om de foto’s te maken toen ik de boom aan het optuigen was, want wat die monsters allemaal uithaalden? Hoewel het er voornamelijk maar xc3xa9xc3xa9n is en dat is mijnheer Bob, maar ik was steeds te laat met mijn fototoestel. Hier wel een foto van Belle op tafel tussen de bloemen en de Kerststukjes in.

Vanochtend ging ik vroeg de deur uit om de bus naar Zaandam te nemen. Wij vieren namelijk vanavond de Kerst. Althans de kerstcadeautjes. Mijn zus is de spelbreker. Ze is met Kerst niet thuis, ze vertrekt dinsdagochtend om een week weg te zijn, duh, maar ik gun het haar wel hoor. Maar we zijn zo gewend om met Kerst of met Kerstavond met z’n vieren cadeautjes te doen (mijn zus, mijn ouders en ik). Dus ik moest nog even de laatste kerstinkopen doen. Ik had bijv. helemaal geen inpakpapier meer. Dus straks eerst alles inpakken. Er komt een leuke kerstfilm op Belgixc3xab dus die zet ik aan tijdens het inpakken van de cadeautjes.

Gisterochtend ben ik lopend naar de fysiotherapie gegaan, had mijn boodschappenwagentje meegenomen. Ik wilde eerst met de bus gaan, maar om bij de bushalte te komen, ging ik ook super gladde plekken. Ach en nu heb ik al mijn boodschappen in huis. De angst zit er alleen we goed in om te vallen. Moet er niet aan denken dat het nog een keer gebeurd.

Ik ga nu maar eens snel de cadeautjes inpakken. Misschien trakteer ik mijzelf wel op een glaasje wijn, hmmm.

Fijn weekend allemaal

Liefs Elly

6 thoughts on “Druk, druk, druk

  1. Is er nog ergens tijd te koop?? Volgens mij is Belle aan het denken welke van de ballen er een tik moet hebben hihi! Hier heeft Yvette zichzelf al bekeken in een grote glimmende bal, ze snapt er niks van hihi1 Mooie avond verder! XXXD

Geef een reactie

