Quilters blessing

Ik heb eindelijk weer eens een blok van de quilters blessing af. Gelijk twee op stof getekend. 2009_15_dec_0316_bewerkt1_3 Mijn lichtbak moet plaats gaan maken voor de kerstversiering dus moest ik wat voorwerk gaan doen. Ik heb er nu tien af, nog zes te gaan.

Ik heb trouwens een loepbril met led verlichting gekocht, dat is ideaal voor ’s avonds als ik moe ben, dan kan ik toch met mijn stitcherie aan de gang op de bank en ik kan ook nog tv kijken.

Oh heerlijk nog maar twee dagen werken en dan……. twee weken vrij!

7 thoughts on “Quilters blessing

  1. Loepbril heb ik al, wist niet dat er ook 1 was met verlichting!! Denkt mijn DH helemaal dat ik naar de Limburgse mijnen afreis hihi. Zal best fijn prikken zo in deze donkere dagen! Mooie avond nog! Veel plezier met de QB hoor!XXXD

  2. Zie het nu pas….
    Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Beter laat dan nooit, maar wist dan ook niet dat je jarig was… Mooie datum ook, 12-12… Vergeet ik niet meer denk ik.
    Je bent mooi verwend (zag een Laurel Burch stofje ook, mooi) en ik wens je alle sterkte met je goede voornemen voor je 46e jaar.
    Dat je een creatief en vooral gezond jaar tegemoet mag gaan!!!
    Kattenknuffels van mijn jongens en mij,
    Bianca

Geef een reactie

