Gisteren 12 december

De dag dat ik 46 jaar ben geworden.

Wat is dit jaar omgevlogen. Een heel zwaar jaar geweest. Maar mijn 46ste levensjaar gaat anders worden. Daar voor heb ik de afgelopen maand al heel veel keuzes voor gemaakt. Meer aan mijn gezondheid werken en zonder die keuzes zou dit niet lukken.

2009_13_dec_0309_2Ik ben ontzettend verwend. Bloemen, kerststukjes, cadeautjes, mailtjes, krabbels op hyves, SMS berichtjes, kaarten, cadeautjes. Echt super. Ook werden er nog bloemen thuisbezorgd van het hoofd zorg uit het verzorgingshuis waar ik a.s. donderdag nog maar een halve dag werk, niet voor mijn verjaardag, maar voor de goede samenwerking.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag.

Liefs Elly

13 thoughts on “Gisteren 12 december

  1. Nog van harte gefeliciteerd. 46 jaar pas, wat een jonge blom nog. Ik wens je een heel goed jaar toe, rustiger en betere gezondheid. Veel plezier met je cadeautjes.

  2. gompienogesantoezeg: ben in het nog vergeten grrr! Ik had het nog wel zo opgeschreven, maar het was enigzins onleesbaar hihi. Dit stond er dus 12/12 elly jarig berichtje sturen. Bij deze dus een verjaardagsknuffel XXXXXXXXXXXD! vandaag lekker nasudderen hoor!

  3. Hallo Elly,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wens je een heel goed en vooral gezond nieuwjaar toe. Ik hoop tevens dat je je weblog vaak bij blijft werken, ik kom nl. graag even bij je neuzen.
    Wat heb je trouwens leuke kadootjes gekregen.

    Rian

  4. Hoi Elly,

    Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat heb je leuke dingen gekregen!
    Ik hoop voor je dat het een beter jaar mag worden, laat dit maar mooi achter je liggen. Dat je maar rustiger mag gaan werken de komende tijd en veel mag bloggen en quilten!

    groetjes,

    Marjolein

Geef een reactie

