laatste OR vergadering

Vandaag had ik de laatste ondernemingsraad vergadering op mijn werk. Per 1 januari 2010 stop ik met deze werkzaamheden. Ik kreeg een hele mooie bos bloemen van de OR, een cadeaubon en een pen van het dagelijks bestuur (ik was zelf secretaris en waarnemend voorzitter) en van een OR lid een zeep/schelpen slinger. Ik ben echt verwend. En ik zal het ook zeker missen. Maar wat ik al eerder schreef, voor mijn gezondheid heb ik keuzes moeten maken, ik wil nog langer meekunnen.

2009_09_dec_0301 2009_09_dec_0306 En deze pen, de foto is niet zo scherp, maar kunnen jullie lezen wat er op staat?

Duh, dat is namelijk een stopwoordje van mij.

2009_09_dec_0304_bewerkt1

7 thoughts on “laatste OR vergadering

  1. Ach, ze hebben je wel gewaardeerd in de OR! Anders had je vast niet zulke mooie cadeuas gekregen!
    Hopelijk merk je het verschil volgend jaar qua gezondheid!

    Groetjes,
    Maria

  2. Wat een leuke cadeautjes. Ik ben net gestart op het werk voor de PersoneelsVerTegenwoordiging. Hij moet helemaal opgestart worden na een fusie. Ik ben benieuwd wat me te wachten staat. Dan kan ik jou nog wel eens om raad vragen!

  3. Hallo Elly.
    Ik ben een hemacollega van je schoonzus Lucy.
    Vindt het leuk om jouw weblog te lezen.
    Vooral de verhalen van de katten met de leuke foto’s. Ook ik ben gek op katten.
    Ik wens je een fijne verjaardag. Groetjes. Christa.

Geef een reactie

