Weinig tijd??

Ik dacht dat ik nu wel meer tijd zou hebben, maar zo werkt het natuurlijk niet. Gisteren ben ik eerst heel lui geweest. Lekker gelezen in bed (moet toch kunnen?) en daarna ben ik met mijn zus boodschappen gaan doen en naar Ranzijn. Ik vond de kerstmarkt niet zoveel bijzonders. Gisteravond ben ik met mijn stitcherie bezig geweest.2009_06_dec_0287

Vanochtend zat ik lekker aan de computer. Belle zat heerlijk naast me op de vensterbank en ineens gaat ze tekeer. Vind je het gek? Zeven halsbandparkieten in de boom. Wat je op de foto niet zo goed kunt zien is dat ze dan gaat krabben aan het raam, als of er dan een stuk raam weggaat en ze erbij kan? En dat geluidje dat ze er dan bij maakt. Het is maar goed dat ik het schrijf want ik kan het niet nadoen.

2009_06_dec_0289 Vanmiddag ben ik met mijn zus naar het winkelcentrum geweest om Kerstinkopen te doen, want ik heb geen flauw idee wanneer ik het anders moet doen. Met Kerst is mijn zus niet thuis, dus we hebben besloten om de kerstcadeautjes op 19 december te doen (gezellig met z’n viertjes: mijn zus, mijn ouders en ik). Volgende week zaterdag ben ik zelf jarig en vrijdag moet ik dus de laatste boodschappen doen en mijn huis aan kant hebben en voor de rest van de week moet ik werken. Zondag moet ik weer op een andere verjaardagsvisite. Dus met andere woorden: ik heb het druk,druk, druk.

Voor een groot gedeelte ben ik geslaagd, de rest kan ik wel op het internet kopen. Bij V&D had ik deze tas gekocht, maar Bobby moest hem natuurlijk meteen inspecteren. De tas stelt niet veel voor, hij kost maar een euro, en is meer bestemd om het goede doel te steunen. Welk doel? Ik zou het niet weten, ha ha. Het was wel handig met het slepen van de spullen.

Net heb ik nog even twee verslagen weggewerkt van mijn werk (ondernemingsraad). Woensdag is de laatste vergadering en dan is het voor mij over.

Zo nu ga ik afsluiten, want ik ben met een stitcherie van de quilters blessing bezig en dit blokje wil ik nu toch wel eens afhebben.

Allemaal een fijne avond nog.

8 thoughts on “Weinig tijd??

  1. Zelf Yvette vindt die groene jongens die ook hier te vinden zijn maar herrieschoppers!! Hopelijk heb je nog wat steekjes kunnen doen vanavond. Succes van de week! XXXD

  2. Hoi Elly
    Tijd is een mooi begrip! Soms heb je teveel, soms te weinig en soms gaat het voorbij zonder dat je er erg in hebt. Wat leuk dat je ook lid van een OR bent klopt het in een extramurale instelling?
    Ik werk ook extramuraal.
    Groetjes van Els

  3. Rustig, rustig Elly! Het komt allemaal uiteindelijk wel weer goed (hier spreekt een “wijze oma” LOL)
    Wat een prachtige doos met stofjes zie ik in het logje hiervoor. Super!

    Groetjes,
    Inge

  4. Gewoon rustig doorgaan is het enige wat erop zit. En tijd over te houden om te genieten. Bedankt voor je felicitaties. Ik heb ook zo’n mooie doos van Moda gekregen.

  5. hahaha nou wij hebben het net zo druk……al die verjaardagen in december ze zouden het moeten verbieden……

    tot zaterdag.

    xxx Andrea

Geef een reactie

