Vandaag

Er zat weer iets leuks bij de post, kijk maar ….2009_03_dec_0241

En ook het vijfde patroon van de Tail Feathers. Het blijft een mooi pakket.

Op mijn werk gaat er eindelijk iets veranderen. Ik werk de ene week vijf dagen de andere week vier dagen. Op maandag zit ik in verzorgingshuis A, op dinsdag op het regiokantoor, op woensdag ben ik in principe bezig voor de ondernemingsraad (ik ben secretaris en waarnemend voorzitter) en op donderdag zit ik in verzorgingshuis B en op vrijdag zit ik meestal op het regiokantoor.
Nu gaat er vanaf 1 januari 2010 het een en ander veranderen. Ik stop met de ondernemingsraad en een collega neemt verzorgingshuis B van mij over. Ik heb dan alleen nog een dag in de week verzorgingshuis A en de regio. Niet meer -tig keer reizen, niet meer rennen van overleg naar overleg (lees van locatie naar locatie). Mijn baas wil mij meer gaan inzetten op de regio en ik kan het niet erg vinden. Want al dat gereis is gewoon niet zo goed voor me met mijn fibromyalgie en artrose (en nog veel meer). Zal het tij nu eindelijk dan toch keren?

Morgen gaat de brief de deur uit dat ik stop met de operette. Het is wel een jaar met volop keuzes geweest. Helaas heeft ook mijn beschermengel een handje moeten helpen, die heeft mij tenslotte een duw gegeven op het Damrak gegeven, zodat ik wel tot rust moest komen.

Hoesten doe ik nu nog wel erg (doodvermoeiend) en ik heb een superheze stem. Ik heb wel het idee dat het met mijn knie beter gaat, morgen moet ik weer naar de fysio.

Morgen werk ik lekker thuis en ook niet de hele dag, ik heb het weekend genoeg overgewerkt. Dus dan kan ik mij eindelijk eens weer storten op mijn quilts, jammie.

7 thoughts on “Vandaag

  1. He dat is een goed bericht joh! Zo komt er denk ik meer lijn in het werk, zal je lijf best ten goede komen. Morgen een hele fijne dag en veel plezier met de quilts! Mooie avond nog! XXXD

  2. Dat is wel een heel mooi doosje met inhoud Ellie, wat zal je daar een plezier ana beleven, ik vind het al plezierig om het te zien op je blog !

    groetjes, Jeannet

  3. Als ik het zo begrijp doe jij iets in de zorg…. wat dat kan ik nog niet goed eruit halen, maar gezien de audits denk ik dat jij niet zelf een verzorgende bent, meer kantoor/administratief achtig…
    Lastig hoor, van hot naar her reizen, dat is echt vermoeiend. Ik kan me goed voorstellen dat dat met je fybromyalgie extra lastig is.

    Succes met al de keuzes die je neemt en genomen hebt. Best moeilijk soms, om dingen stop te zetten he.

  4. Wat een schattige stofjes, heb je er al een idee voor. Ik denk dat dat minder reizen voor jou heel goed is. Je maakt moeilijke keuzes, maar het zal wel veel rust geven.

Geef een reactie

