12 maanden project

Vandaag het laatste deel van het 12 maanden project van Magdaleentje ontvangen.2009_28_nov_0232 Links een paneeltje dat je naar eigen inzicht kunt maken en rechts een kussentjes met2009_28_nov_0233_3   een kerstboom erop.

Tot nu toe ben ik nog niet erg opgeschoten met het 12 maanden project. Twee zijn er echt klaar, en een is de voorkant klaar. Een aantal delen zou in eerste instantie een totale quilt worden maar de maakster is met ontslag gegaan. Dus halverwege zijn we wel gevraagd door Magda wat wij wilde en of ze er rekening mee moest houden dat we een totale quilt wilde maken. Mij maakte het niet uit, maar ik heb eigenlijk nooit gehoord wat het nu zou worden. Dus het winterquiltje (de sneeuwman) waar de top wel van klaar is die ga ik maar van een achterkantje en een bies voor zien.  Ik vond de pakketjes heel leuk en zeker voor een beginneling is het leuk om hier aan mee te doen, want je leert wel veel technieken kennen. Ik ben hierdoor wel met de stitcherie gestart.

Dit weekend heb ik geen tijd om mij met quilten of met de stitcherie bezig te houden. Het is gewoon te2009_24_nov_0238_2   druk. Ik heb gisteren de hele dag extra gewerkt en vanochtend ook. Vanmiddag gewinkeld met mijn zus en boodschappen gedaan, dus daarna was ik totalloss. Ik hoest me nog steeds gek en mijn stem is regelmatig niet hoorbaar. Nog even doorbijten tot en met dinsdag dan is de externe audit op mijn werk voorbij en kan ik mij weer totaal op andere dingen richten, zeker in mijn privxc3xa9 leven.

Morgen ga ik naar mijn papaatje, want die wordt 80 jaar en dan is mijn weekend al weer om.

De katten zijn gelukkig weer rustiger geworden, ook Belle haar ademhaling is weer helemaal op peil. En kijk: zij probeerde van de week ook in het kistje te gaan liggen waar Bobby in lag.

Allemaal nog een fijn weekend

Liefs Elly

6 thoughts on “12 maanden project

  1. hoi ..
    vind het er wel heel leuk uit zien ,,vooral de kerst boom op kussentje…
    gaat ze er mee verder denk je, een nieuw 12 maanden project?

    succes met alles meis en de groetjes ..
    o en ben je weer helemaal opgeknapt….

  2. Wt is die Belle een prachtexemplaar! ik ben echt helemaal idolaat van Britten, jammer dat mijn tweede Brit zo,n miezertje si gebleven, mooi, dat wel, maar zo,n kleintje, ik hou van dat grote…..dikke en zachte..

    groetjes, Jeannet

  3. Nog van harte met je vader!! Het voordeel van zo’n maandenproject is dat er na 1 maand weer 1 maand komt hihi. Gewoon volhouden joh, komt vast een keertje af! En die Belle, blijven oefenen in opvouwen haha!! Wat een schat! Nog succes tot en met dinsdag! XXXD

  4. Nog gefeliciteerd met je voordeer. En wanner het 12 maanden project afkomt is toch niet zo belangrijk, het is veel belangrijker dat je het met plezier doet. Ik hoop dat je na dinsdag wat meer tijd voor jezelf hebt.

Geef een reactie

