Wat een dag!

Vanochtend probeerde ik thuis in te loggen op het netwerk van mijn werk maar dat lukte niet. Dan maar op het werk. Vandaag dus voor het eerst weer naar het werk geweest sinds de griep. Ik was op het hoofdkantoor van de regio. Er bleken problemen te zijn op het netwerk, maar toen ik kwam was het gelukkig over, want dat kan ik nu niet gebruiken.

Even voor 12.00 uur gingen allemaal brandweer wagens voorbij. Honderd meter verder op stond een gebouw in de fik. Het was de opslag van City Box. De zwarte rook en de steekvlammen werden steeds erger. Gelukkig stond de wind voor ons gunstig, maar hij moest niet een stukje gaan draaien. De wegen rondom werden steeds meer afgezet en het bleeft aanstromen van brandweerwagens. Op een gegeven moment vond mijn baas het mooi en sommeerde ons het gebouw te verlaten. Maar ja in verband met de komende externe audit moest ik een gesprek hebben met mijn baas. Dinsdag was al niet doorgegaan omdat ik nog te beroerd was. Dus ik ben met mijn baas meegereden naar een van de andere locaties. Toen we uitgesproken waren ben ik met de bus naar huis gegaan. Maar ja, die reed om, mocht niet langs de brand. Ik heb er een uur over gedaan. Dus mocht ik een stuk lopen naar huis, storm, regen en kortademig, heerlijke combinatie.

Toen ik thuis kwam meteen de computer aan en inloggen op het werk. Mailtjes gelezen. En toen viel het me op dat Belle zo stil in een hoek lag met een zware ademhaling. Ook Myra kwam niet naar mij toe, die lag op bed. Bleek het weer hommeles te zijn. Ze had weer op mijn sprei gepiest. Bobby vond het nodig om er even naar toe te lopen, toen had ik weer twee blazende en krijsende katten. Wat er is gebeurd weet ik niet, ik kan alleen maar gissen. Er zijn natuurlijk heel veel brandweerauto’s en politie met sirenes langsgekomen, bovendien is het luchtalarm afgegaan. Zijn ze daar van geschrokken? Voorlopig is het weer pet. Ik heb de Feliway maar weer in het stopcontact gezet en wat op mijn sprei gespoten. Kijken of de dames weer rustiger worden.

Toen wilde ik weer aan het werk gaan. Word ik er  weer @#$$%^^^&& uitgegooid. En ik heb het al zo druk. De helpdesk van mijn werk gebeld, krijg je een antwoordapparaat dat er een storing is met KPN, dat het afwachten is wanneer het is verholpen. Toen ben ik maar een uurtje plat gegaan.

En nu net kan ik weer wel inloggen en heb ik een mail gekregen van de helpdesk dat de landelijke storing van KPN is verholpen. Wat erg toch eigenlijk dat we zo afhankelijk zijn van die computer. Morgen is de landelijke dag om geen mail te lezen. Sorry mensen, maar ik doe daar niet aan mee. Ik kan niet zonder. IK BEN VERSLAAFD……

En nu net komt Myra  naar me toe voor aandacht terwijl ik aan de computer zit. Bobby en Belle zitten achter me op de krabpaal. Natuurlijk denk ik weer te positief. Myra loopt weg en Bobby erachter aan en weer zitten ze te krijsen. GEK WORD IK ER VAN. Katten, ik vind het heerlijke beesten, maar dit soort problematiek heb ik toch liever niet.

6 thoughts on “Wat een dag!

  1. Wat en hektiek, misschien moet je maar even stoom afblazen en lekker in bad kruipen of zoiets…frustrerend inderdaad als je computer of in dit geval je netwerk niet doet wat het moet doen….en dan ook nog die kattenruzie….misschien moeten ze even gaan uitwaaien in het stormachtige weer buiten….sterkte met alle drukte

  2. Dat was niet zo’n fijn dagje. Ik zou jezelf maar eens flink verwennen met iets wat je leuk vind. Ja ik ben ook verslaaf aan de computer. Mijn bordurmachine werkt niet eens zonder dat ding.

  3. Het zat jou echt niet mee deze week zeg!! Hopelijk voel je je weer wat beter en zijn de poezebeesten wat liever voor elkaar! Succes nog met je werk, voor je het weet is het december brrrr! Mooi weekend! XXXD

  4. Gaat ie ondertussen weer een beetje?? Mens, wat een stress daar, ik werd er zelfs kriegel van toen ik je blogje las.
    Ik vind het ook altijd verschrikkelijk als mn jongens lopen te etteren. Vooral Dirk en Arie kunnen elkaar niet zien zonder te blazen of een mep uit te delen. Kan ik wel van janken soms, dat ze elkaar nu niet met rust kunnen laten. Ik heb de Feliway verdamper ook een poos gebruikt en ik heb het idee dat het een stuk minder is, maar over, helaas niet. Je moet dat ding wel onafgebroken min. 45 dagen laten werken he! Ook is Cees veel relaxter geworden, was altijd erg angstig en gespannen. Ik denk dat ik er binnenkort nog 1 ga kopen.
    Nou wijffie, laat je niet gek maken. Mieter die computer uit het raam en ga lekker quilten of borduren. Of mediteren…..
    Succes
    Bianca

  5. Nou ik leef helemaal met je mee. Soms zit alles zo tegen. Mijn kat Bobby kan soms ook zo treiteren. Dan kan hij hondje Puck maar niet met rust laten. Puck heeft last van een hernia en Bobby presteert het steeds weer om dan maar op haar rug te springen. Met alle ellende voor mij. Maar ja aan de andere kant kunnen ze ook zo lief zijn voor elkaar, dan is het weer aandoenlijk om naar te kijken.
    En wat het netwerk betreft, daar zou ik ook helemaal gek van worden. Wanneer er hier storing is, meen ik altijd dat ik meteen mijn mailtjes moet kunnen lezen. Ik zou dan ook het liefst de pc van het balkon af mieteren. Maar ja die pc kan er niets aan doen en je hebt alleen jezelf er mee. En klagen bij de KPN is ook wel weer lachen hoor. Je krijgt na twee of drie dagen een antwoordt met excuus en ik weet dan al lang niet weer waar het over gaat. Nee, de beste remedie in dergelijke gevallen is je afsluiten van het pc en beesten gebeuren en lekker gaan quilten of spelen met je lapjes. Ach wat zeg ik dat toch makkelijk was het maar zo simpel. Nou fijn weekend en tot mijn volgende bezoek.

Geef een reactie

