Weer aan het werk?

Ja en nee. Ik ben vanochtend naar de fysio geweest. Dat sloeg dus vies tegen. Niet de fysio maar met de fiets er heen en terug. De hoest zit ook nog steeds behoorlijk vast, dus ook nog even langs de apotheek geweest. Ik heb gelukkig geen koorts meer.

Volgende week heb ik op mijn werk de certificering, dan worden wij door een extern bedrijf geaudit. Dit is nu eenmaal een heel belangrijk onderdeel van mijn werk als kwaliteitsfunctionaris. Dus moet er ook het een en ander nog geregeld worden. Gelukkig heb ik een thuiswerkplek en kan ik thuis bij al mijn2009_24_nov_0231  bestanden. Dus op deze manier werk ik toch. Hier kan ik ongeneerd hoesten en proesten achter de computer.

Achter mij op de krabpaal ligt dan meestal Belle. En Bobby, die ligt heel vaak hier, in dit kleine kistje. Ik kan mij niet voorstellen dat dit lekker ligt, maar hij blijkbaar wel. Toen ik mijn fototoestel ging halen was Belle al weg en ik was bang dat Bobby ook al weg zou zijn, het is tenslotte etenstijd. Ja ik moet dat niet te hard zeggen, want dan rent hij meteen naar de keuken. Dus ik zou zeggen: eet smakelijk.

5 thoughts on “Weer aan het werk?

  1. Och gus, je kan je je inderdaad niet voorstellen dat dat lekker ligt in zo’n kistje!
    Maar af en toe ben ik ook wel jaloers hoor op die poezebeesten, zo heerlijk als ze af en toe liggen te knorren in het zonnetje of elders in huis!

    Groetjes
    Maria

  2. Hallo Elly, naar om te lezen dat je nog steeds niet 100%, ik wens je sterkte toe, want griep grrrrrrrrrr. Beterschap, en het ziet je allemaal niet mee hxc3xa9. Hoe is het met je knie!
    Ik vraag me ook wel eens af hoe die katten overal zo heerlijk in kunnen kruipen, hoe groot ze ook zijn, wou dat ik dat kon, want mijn leden maten zitten me altijd in de weg.
    Gr Joke

Geef een reactie

