Post

Hoe ziek ik ook was donderdag, ik heb toch nog even snel een bestelling gedaan bij Aztec Rose Crea. Ze is namelijk een weekje weg en ze had net de Nederlandstalige Quiltmania binnengekregen. En laten we eerlijk zijn, als je je niet lekker voelt, dan is zulke post heerlijk.2009_22_nov_0227  2009_22_nov_0228_bewerkt1 En ik heb gelijk ook deze vingerhoed van Clover bij haar besteld. Hij is van flexibel rubber gemaakt. 2009_22_nov_0229_2 Ik heb het nog niet uitgeprobeerd, want ik heb nog niet veel zin in patchwork, borduren of wat dan ook. Maar natuurlijk wel even op mijn vinger gehad. En hij zit heerlijk. Hij is dus nu ook eindelijk in Nederland te koop.

Heel langzaam aan gaat het iets beter. Ik hoest me nog wel gek. Net even gestofzuigd, tja dan vraag je er ook om. Ik zal wel bonje met mijn zus krijgen. Zij wilde namelijk voor me stofzuigen, maar zoals gewoonlijk ben ik koppig en eigenwijs. Zal dat de eigenschap van de Boogschutter zijn of gewoon een familie kwaal?

Allemaal een hele fijne zondag, ik ga verder met de quiltmania.

9 thoughts on “Post

  1. Ik denk eigenschap van een Boogschutter. Ik ben er namelijk ook een en mijn man noemt mij -zelfdoen-. Die vingerhoed lijkt me wel fijn en een quilttijdschrift is natuurlijk altijd fijn. Beterschap.

  2. Bedankt voor jullie beterschapswensen.
    En Joke het maakt niet uit of het de gewone griep of Mexicaanse is. Zelfs de artsen weten niet hoe ze het moeten bepalen. Griep is griep (en klaar ben ik er mee, bah)
    groetjes Elly

  3. Hoi Elly leuk dat je mijn logje hebt bezocht. Die stomme griep kan je inderdaad missen als kiespijn. Gelukkig kachel ik er nog steeds lekker doorheen en van mij mag het zo blijven. Jij in ieder geval wel lekker uitzieken hoor. Je katten zijn echt schatjes om te zien ik heb er zelf ook een die Bobby heet maar dat zal je wel gezien hebben. Hij is ook heel lief maar soms kan ik hem wel achter het behang plakken zo’n treiterkop vooral tegen Puck. Het is in ieder geval heerlijk die beesten om je heen. Zo ik ga jou naam ook even op mijn blog zetten zodat ik je regelmatig kan volgen. Veel plezier met je quiltmania. Het is een leuk blad.

  4. Hxc3xa9 Elly Ik hoop dat je snel beter gaat worden,de griep is vreselijk om te hebben.
    Maar een tijdschrift doet wonderen lekker op de bank met een lekkere quilt om je heen en genieten maar.
    dank ook voor je felicitaties ik had het zelf nog niet gezien …..

Geef een reactie

