Die katten toch

Zaterdag was Belle ziek. Spugen en diaree. En zo’n  kat kan niet zeggen wat ze voelt. Ze zat maar zielig in een hoekje.2009_17_nov_0224 Zelfs ’s avonds met eten kwam ze niet en dat wil wat zeggen. ’s Nachts kwam ze bij me liggen en op een gegeven moment ging ze melktreden. Dan weet ik; oke het is weer goed met haar.

2009_16_nov_0225 Tja en die Bobby. Zie je dat handdoekje waar hij op ligt? Dat kon ik net op tijd dicht vouwen. Daarvoor lukte het niet. Er liggen namelijk onderdelen op van een paperpiecing patroon (molen van de Birdblock) en mijnheer vond het nodig om met die stukjes te gaan spelen. Dus toen hij er weer op sprong, snel het handdoekje dicht en daarna kon ik meteen niets meer doen. Okxc3xa9, ik kan hem natuurlijk op zij duwen, maar ik vind het ook wel weer gezellig als hij zo naast mij ligt.

2009_17_nov_0222 Je moet wel goed kijken, maar de naald die hier links ligt is helemaal krom. Ik ben de paperpiecing op luierinleg op de hand aan het doen, maar soms moet je door zoveel lagen heen. En ja dan zijn de Hema naalden niet helemaal geschikt hiervoor. Dus straks maar eerst een andere naald pakken. Ik vind het wel leuk om met paperpiecing te werken, dus dat ga ik wel meer gebruiken.

Helaas heb ik op het moment weer een periode van slapeloze nachten, komt heel simpel door de fibromyalgie. Ik weet niet beter, maar wel verdomd lastig als je de hele week moet werken. Dus ’s avonds komt er helaas niet veel uit mijn handen.

2 thoughts on “Die katten toch

  1. Hier waren de kinderen helemaal zenuwachtig omdat ze hadden gehoord dat katten ook Mexicaanse griep kunnen krijgen…
    Ik hoop dat ze bij jou weer beter zijn ; hier gelukkig niks aan de hand.
    Groetjes van Ingrid.

  2. Heb jij ook slapelose nachten?? Wat doe jij daaraan? Komt het ook vanzelf weer terug?? Ik slaap nu al 3,5 maand niet meer (hier en daar een uurtje) met of zonder slaappillen zelfs. Zo lang heeft het nog nooit geduurd en word er nu moedeloos van.
    Ach en die Belle. Is ze weer opgeknapt?? Geef dr maar een knuffel van mijn Ceesje en Dirk… Dirkje vind haar erg mooi!
    Bianca

Geef een reactie

