Cadeautje

2009_12_nov_0219_bewerkt1 Dit lag vanmorgen bij de post.

Ik werd van de week gebeld door Magda van Magdaleentje of ik het patroon van de Irish Blessing nog heb. Ze had namelijk zelf de laatste verkocht en iemand had op mijn blog de Irish Blessing gezien en die belde Magda of ze het patroon had. Dit was namelijk een item uit de twaalf maanden project.

Ik had het patroon op mijn werk ingescand, maar ja, dan moet je het ook weer op A3 uitprinten. Gelukkig had ik ook een kopie gemaakt. Dus die heb ik naar Magda gestuurd. En als dank kreeg ik dit cadeautje. Lief he?

En sorry mensen, de koop gaat niet door. Ik houd Bobby toch maar zelf. Ik kan toch niet zonder hem (maar ook niet zonder Myra en Belle hoor). Ik zal dat puber gedrag maar moeten accepteren zucht.

Het gaat heel langzaam beter met mijn knie. Alleen lukt het nog steeds niet om ’s middags te fietsen. Dus helaas kan ik nog niet naar mijn werk op de fiets. Dan maar met de bus. Met mijn enkel is het gelukkig met sisser afgelopen, ik heb er geen pijn meer aan.

O ja, er lag nog een brief bij de post. De workshop bij Den Haan & Wagenmakers op 27 november gaat niet door vanwege te weinig aanmeldingen. Heel jammer. Maar misschien maar goed ook, de kans is namelijk heel groot dat ik die dag moet werken vanwege de certificering op mijn werk op 1 december.

Allemaal een fijne avond.

Liefs Elly

9 thoughts on “Cadeautje

  1. Nou dat ik toch een schat van een kerstkerel!! Lief hoor dat je dat gekregen hebt! Succes met de puber :))( Nog beterschap met je knie. Jammer zeg van de workshop, wat had je gemaakt? Mooie avond nog! XXXD

  2. Heerlijk hxc3xa9 die pubers, of het nou katten of kinderen zijn, soms zou je ze achter het behang plakken. Maar als het er op aan komt wil je ze voor geen goud missen!!Fijn weekend!

  3. Onze Cees is ook zo’n donderstraal, maar het wordt heus minder hoor!! Ik doe wel elke avond even “ruig”spelen met hem, om zn energie kwijt te kunnen raken. De muis aan de hengel vind hij ook helemaal geweldig en ik ook want ik kan lekker blijven zitten. (stok met een speelmuis aan een lang sterk touw en maar gek doen!!) Balletjes achterna jagen vind hij ook leuk. Maar ik ben wel blij dat de andere drie lekker lui zijn, want anders was ik gillend gek geworden hoor! Nou, succes dan maar en kijk maar veel naar hem als hij slaapt. (en nog wat, is hij al gecastreerd?? Werkt ook en kan al vanaf een maand of 8.)
    Succes!!! Bianca

Geef een reactie

