Katje te koop

2009_11_nov_0217 Voor de hoogste bieder!

Kennen jullie dat? Heb je een drukke dag op het werk gehad, je komt thuis en wilt lekker ontspannen.

Nou, gisteravond kon dat niet met mijnheer Bob. Liep maar te schreeuwen, Joost mag weten waarom. Ben ik met de paperpiecing bezig, wat een hoop priegelwerk is, mijnheer moet aandacht. Kopjes geven. Leg de spullen uit op tafeltje, Bob moet er boven op liggen. Ga ik nog even wat aan de computer doen, mijnheer moet zo nodig over het toetsenbord lopen en voor mijn beeldscherm zitten.

Nu net kom ik thuis, mijnheer moet weer aandacht. En wat gaat hij doen om aandacht te trekken? Achter de tv zitten, waar hij niet mag komen. Ga je hem aan de linker kant wegduwen, gaat hij snel naar rechts, wil je hem aan de rechterkant wegduwen gaat hij naar links.

Vanmorgen toen ik wegging lag hij rustig op bed, met echt zo’n blik: Ik ben toch lief? Ik doe toch niks? Ach en dan is hij weer om op te vreten. Zal hij in de pubertijd zitten?

9 thoughts on “Katje te koop

  1. Mag ik hard op lachen Elly!!! nee !! doe het toch! ze zijn ook allemaal hetzelfde.
    Simba wil nu elke morgen eruit, maar omdat het nu al min 10 is, proberen we hem zolang mogelijk binnen te houden, maar wat dus betekent dat hij om 6 uur al boven op ons zit.
    Nu dan maar naar buiten, een stap buiten, meneer wil naar binnen, je ziet hem denken, ben je nu helemaal b……. om mij in die kou buiten te zetten!!! Dus weer naar binnen, 5 min, later hetzelfde, en zo gaat dat door.
    Maar dan is hij binnen en meneer verveelt zich, de ballen vliegen om ons oren, in bed zijn we niet meer veilig, dus we staan maar op. En dan is meneer tevreden en hij gaat slapen, en af en toe even proberen, om te voelen of het buiten al warmer is! en de sneeuw al is verdwenen: Nu dat gaat een langer winter worden, met een poes, die veel katten kwaad uit gaat halen.
    Ook jij sterkte Elly!
    Groetjes Joke.
    Ps hoe is het met de knie!

  2. Maar goed dat Yvette niet over het toetsenbord kan lopen hahaha. Ik zie het al helemaal voor me!!! Wat kan zo’n kat dan toch vasthoudend zijn! doe toch maar niet weg hoor!! Inderdaad hoe is het met de knie! en de andere enkel afgelopen? Mooie dag nog verder!

  3. Wat een herkenbaar logje Elly, net als ik ergens mee bezig ben moet “beest”er uit en gaat dan zo ergerlijk mauwen, is hij net buiten moet ander “beest”er weer in, zit ik net weer, trekken ze de lapjes uit mijn kast die open stond, Grrrmmppf. Maar ik zou ze voor geen goud willen missen !

    groetjes, Jeannet

Geef een reactie

