Regiodag vervolg

Toch vraag je je af waar de organisatie van zo’n regiodag het van doet.Het kost xe2x82xac 7,50. Exc3xa9n kopje koffie is gratis en je krijgt ook nog een pakketje om mee te werken. Dan wordt zoals nu mensen uit Volendam gevraagd, de zaal moet worden gehuurd. Het is dus echt spotgoedkoop. Het patroontje is wel zo goedkoop mogelijk gehouden volgens de winkel. Het patroondeel zat er bij, de uitleg werd mondeling gegeven en alle stof en rits zat er bij. Ik noem dit super goedkoop. Aangezien ik het toch niet af zou krijgen, heb ik wel het patroontje in de winkel gekocht (met hoge korting).2009_08_nov_0204 Kan later er nog een paar maken en verschillende kleurstellingen of om cadeau te doen.

2009_08_nov_0211Een helft had ik gisteren bijna af. De tweede helft heb ik vandaag afgemaakt. Toen de helften aan elkaar gemaakt en de cirkel in het midden geappliceerd. Alles heerlijk met de hand gedaan. Nou moet ik dit rondje nog sandwichen, maar daar had ik vandaag geen zin meer in.

Ik ben nog niet zo bekend met de paperpiecing methode, maar ik vind het wel prettig werken. Ik had voor mijn moeder een pakketje bij Birdblocks gekocht en dat zou ik voor haar maken (in de week voordat ze jarig was). Maar ja, door de val is er niets meer van gekomen. Ik heb wel het pakketje gegeven, met de mededeling dat ik het zelf zou maken. Maar vorige week wilde ik hiermee aan de gang, en wist toch niet hoe ik het moest aanpakken, want het is volgens de paperpiecing methode. Vandaag weer opnieuw bekeken en nu zag ik wel in een keer hoe ik het moet doen. Heb er nog niets meegedaan hoor, maar het moet nu wel zo snel mogelijk klaar.

En jullie geloven het niet, ik ben gisteren door mijn enkel gegaan (en niet aan het zelfde been waar mijn knie geblesseerd is). Hij is nu lekker dik en pijnlijk. Hopelijk is het morgen een stuk minder. Echt typisch iets voor mij, het een is nog niet over, of ik heb het volgende al. Vrijdag heeft de fysiotherapeut mijn knieband te grazen genomen. Ze bleef masseren, grrrr en maar praten tegen me,  ja ja. Dinsdagochtend mag ik weer.

7 thoughts on “Regiodag vervolg

  1. Jee wat een pech met je enkel! En dan ook nog het andere been, pfff
    Succes dinsdag bij de fysio, ik mag dan ook weer voor mijn rug, geen massage maar dryneedling (ook geen pretje)…
    Maar wat gaat dat mooie blauwe witte cirkeltje nu worden?

    Groetjes
    Maria

  2. Hee Elly!

    Jij lijkt ook sprekend op mij he! (smile) Het zit je nooit mee! Gaat het al weer wat beter met je enkel? En je knie heeft natuurlijk ook weer een knauw gekregen! Ik geloof dat het opkikketje nu maar jou kant op moet komen!

    groetjes,

    Marjolein

  3. Wat vervelend van je onderdanen, je hebt ze toch wel heel hard nodig. Wil nog steeds een keer naar een regiodag, lijkt me toch ook erg gezellig.
    De streepjes hebben te maken ben ik nu achter dat ik een eigen achtergrond heb gemaakt. maar dank je wel voor de tip.

Geef een reactie

