Hoef me niet te vervelen

2009_03_nov_0182  Allereerst moet ik de hele week werken. Twee werkdagen heb ik er al op zitten, nog drie te gaan.

En kijk eens wat mijnheer Post vandaag bracht? Dat is toch heerlijk thuiskomen. Allereerst het pakketje van het 12 maanden project van Magdaleentje. Een minisampler. ik heb gelukkig al projecten af die er nog liggen ( ha ha in mijn dromen, herkenbaar??)

En ook het volgende pakketje van Grandma’s kitchen2009_03_nov_0184_2 lag in de bus en daar zat deze maand dit patroon gratis bij.

Vanavond lekker verder met het blok van Tail Feathers, ik heb de smaak weer te pakken. Allemaal een fijne avond.

groetjes Elly

2009_03_nov_0183_2 

6 thoughts on “Hoef me niet te vervelen

  1. Zo, ben weer bij gelezen, was al effe niet langs geweest. Lekker om te zien dat je weer lekker de gang te pakken hebt. Hoop dat ik snel ook weer een beetje inspiratie krijge. En die kattenBom is errug leuk aan het worden, ik denk echt dat ik die ook maar moet gaan maken. Lieve kleurtjes ook.
    Hoe is het met je knie?? Hoop dat het wat beter gaat. Goed in beweging blijven hoor!! Heb ik destijds niet gedaan en het permanent verpest ermee denk ik….
    Knuffels voor je lekkere kattenkindjes en tot de volgende keer maar weer!
    Bianca

Geef een reactie

