Herfst

Nu is de Herfst er toch wel echt.2009_31_okt_0179 In hele korte tijd vliegen de bladen van de bomen. Zeker als de wind er bij staat vliegen de blaadjes er nog sneller vanaf.

Ik ben gisteren dus eindelijk naar de kapper geweest. Wat kun je daarvan toch opknappen. Ik voel me weer mens. Ik voel me echt een stuk beter.

Was er maar ook zo’n opknap beurt voor mijn knie, maar helaas….
Het herstelt wel maar zo langzaam. Voorlopig kan ik naar mijn werk nog niet fietsen. ’s Ochtends zou nog wel gaan, maar ’s middags terug absoluut niet.

Er is gisteren en vandaag niet veel quilterigs uit mijn handen gekomen. Soms heb je van die dagen.

Ik was vanochtend lekker lui. Was vroeg wakker, heb toen heerlijk thee gezet en heb de beker thee mee naar bed genomen. Toen heb ik in bed liggen lezen met een beker thee erbij. Ik loop achter met de Libelles en die lees ik altijd in bed. Maar heb er de laatste periode niet echt de tijd voor genomen. Bovendien ging het ook niet na de val. Met gekneusde ribben en knie lig je niet bepaald gemakkelijk te lezen.

Ik ga nu maar weer eens zien te quilten. Of zal ik de stitchery oppakken of gaan lezen?. Ach ik verveel me in ieder geval niet en het houdt me van de straat………

allemaal nog een fijn weekend.

groetjes Elly

7 thoughts on “Herfst

Geef een reactie

