Pincussionclub

De omschakeling van zomertijd naar wintertijd is drie maal niets voor mij.  De revalidatiearts zij ooit tegen mij dat ik niet voor 7.00 uur mijn bed uit mag komen, anders komt mijn lichaam niet tot rust. En nu heb ik de pech dat ik de laatste tijd al om 6.00 uur wakker lig.  Ach dan blijf je gewoon nog even liggen. Maar nu met die wintertijd, ben ik dus al om 5.00 uur wakker, en dan is het lang wakker liggen. En vannacht was ik al om 3.00 uur wakker en dan net even voor zeven uur in slaap vallen. Normaal is dat niet zo erg, maar wel als je een fulltime baan hebt. Dan kom je niet bepaald tot rust. Dus wanneer is het weer zomertijd???? Het was trouwens prachtig weer vandaag, maar ja ik was binnen aan het werk.

2009_28_okt_0171 Het weekend ben ik bezig geweest met de speldenkussens van Grandma’s kitchen. De applicatie zat erop en gisteravond heb ik ze gevuld. Nu heb ik eindelijk alle patroontjes van de pincussionclub klaar die ik had.2009_28_okt_0173 Was heel leuk om te doen, maar ik vind zo veel leuk en daarom ben ik niet verder gegaan met de pincussionclub. Er zullen straks nog genoeg speldenkussens volgen. Het zijn wel heel leuke werkjes om tussendoor te doen. Maar het is ook mooi klein om te gaan starten met het zelf te ontwerpen. Puur voor mezelf hoor, en dan nog wordt het een tienjaren plan. Vanavond ga ik, als ik tenminste niet in slaap val, verder met de kattenbom. De tail feathers ga ik nu zeker niet doen, daar ben ik echt te moe voor.

Morgen nog een dag werken, niet mijn gewone werk, maar ik ga naar een themadag over implementatiekunde. Heel interessant maar vaak ook vermoeiend. En vrijdag heerlijk vrij, kan ik eindelijk naar de kapper.

9 thoughts on “Pincussionclub

  1. Leuk joh die speldenkussentjes! Daar kun je toch nooit genoeg van hebben hihihi. Ik hoop dat je vannacht heeeeel lekker en wat langer slaapt anders moet je morgen lucifertjes meenemen om de oogjes open te houden tijdens de cursus. Succes morgen! Mooie avond verder nog!

  2. Ze zijn erg leuk geworden Elly, ik ben er ook dol op, net klein genoeg om aan te beginnen en af te maken, wil er nu xc3xa9xc3xa9n van hexagonnetjes maken, patroontje van Danielle gehad…..

    Groetjes, sucses morgen, Jeannet

  3. Hallo Elly ik heb er gelukkig niet zoveel probleem mee, maar Simba dus wel! je snapt dus wel, dat kleine beetje slaap dat ik heb, ik dat niet in dank afneem wie ooit het in zijn hoofd heeft gehaald om zomer en winter tijd bedenken. Hier in Zweden al helemaal niet omdat we tijdens de zomer maanden 24 uur dag ligt hebben! Ik wens je sterkte toe.
    Wat zijn je spelden kussentje enig geworden.
    En je katten quiltje wat word dat mooi. Zijn de poesjes niet jaloers!
    Hoop dat het met je knie wat beter gaat.
    GR joke

  4. En was je kappersbezoek een succes ?
    Leuk die speldenkussentjes !
    Gelukkig kan ik over je “wintertijdprobleem” niet mee praten…
    Fijn weekeinde , groetjes van Ingrid.

  5. Leuike speldenkussentjes! Dat zijn ook leuke cadeautjes voor de feestdagen; dat ga ik even onthouden!
    Was het lekker ontspannend bij de kapper? 😉

Geef een reactie

