Kattenbom

Ik heb weer een blok van de kattenbom af.2009_25_okt_0167 Dit blok heet Irish Chain. De kat er op appliceren moet ik echt overdag doen daar het zwart is.

2009_25_okt_0168 Hier even een overzicht van de blokken die ik tot nu toe klaar heb. Het worden er in totaal 12. Twee moeten er nog komen. Dus tja, ik loop er dus vier achter. Een ben ik nu aan het patchen. Niet dat het voor een bepaalde tijd af moet zijn. Ik moet gewoon mijn eigen tempo aanhouden.

2009_25_okt_0166 Het lukt mij onmogelijk op het moment om ’s avonds iets te doen. Het is echt te druk en stressvol op mijn werk, waardoor ik ’s avonds totalloss ben. In december hebben we een certificering voor de boeg. Als we het certificaat kunnen behouden, kan ik op 18 december twee weken vrij nemen. Voor die tijd is het niet mogelijk om vrij te nemen. Ik ga al 27 november (op mijn roostervrije dag) naar een workshop bij Den Haan & Wagenmakers , maar er kan een kans bestaan dat ik die voor het werk moet gaan afzeggen. Ik hoop het niet.

En kijk hier eens naar (rechter foto). Te koop bij Aztec Rose Crea. Ik heb nu al mijn linialen er in staan. Ik heb hem voor de foto even op deze kruk gezet zodat de foto wat duidelijker over kwam. Ik word nog eens georganiseerd.

Zo, nu ga ik verder met mijn speldenkussens. Ik heb er nog twee liggen, en de applicatie moet nog met een festonsteek erop vast worden gezet. Ook moet ik nog wat verstelwerk voor mijn zus doen, o.a. een zwarte broek en daar moet ik niet te lang mee wachten, want anders is het mij te donker.

14 thoughts on “Kattenbom

  1. Prachtig je mooie blokken van de katten bom
    wil er ook wel mee aan de gang ,maar heb zo veel nog dat af moet 🙂
    Succes ermee…
    fijne zondag

    groetjes Tineke

  2. Ellie, wat heb je toch een hartstikke leuke blog, en al evenzo leuke katten, heerlijk he ? Je kattenbom vind ik erg mooi, ik wil die andere nog eens gaan maken, a kittens tale. Ik heb eerst je leuke blog eens op mijn bloglijst erbij gezet.

    groetjes, Jeannet

  3. Je kattenquilt wordt zo leuk. Ik ben ook al tijden van plan om een kattenquilt te maken. Eerst nog wat dingen afmaken en dan in het nieuwe jaar ga ik er aan beginnen.

  4. Leuk die kattenbom. Tonny van mijn bee maakt hem ook en die ziet er weer heel anders uit. Lekker uitrusten maar als het zo druk op je werk is. Als je moe bent komt er toch niets fatsoenlijks uit je handen. Succes met alles.

  5. Dank jullie voor de complimentjes:
    @ Anita: ik heb vorige keer een foto van Tonny gezien van haar kattenbom, zij gebruikt daar echt mooie stof voor.
    @ Suze: ik hoop dat het in januari wat rustiger wordt, als er weer niet het een en ander verandert.
    @ Danielle: inderdaad lopen ze er in het echt te vaak overheen, zeker als ik net lekker op dreef ben
    @ Jacqueline: de workshop heet Japans plooiwerk oftewel vouwwerk en wordt gegeven door Kristel Salgarollo

Geef een reactie

