Update flying geese?

2009_18_okt_0161 Nee, daar doe ik niet aan mee. Het is het begin van blok van de kattenbom. En daar moet je ook allemaal flying geese voor maken.

Zo moet dit blok eruit komen te zien (rechter foto), het ligt nu nog los.2009_18_okt_0162

En zaterdagavond zat ik heerlijk te patchen. Ik leg even twee tellen het werk naast mij neer. En wie moet zo nodig er weer bovenop liggen en met het speldenkussen gaan spelen?2009_17_okt_0165
Natuurlijk: Mijnheer Bobby

Mijn tijdschriften heb ik nog niet uit. En ook heb ik niet aan de EQ6 kunnen werken. Deze week zal er ook weinig van terecht komen, moet de hele week werken. Dus kijken hoe ver ik met alles kom in de avonduurtjes. Ik heb wel het een en ander aan applicatie voorbereid, moet het nu alleen nog vastnaaien.

9 thoughts on “Update flying geese?

  1. Had je ook niet het woord kattenbom moeten gebruiken, dan komt hij toch gelijk aanlopen. Succes met je werkweek en ik hoop dat je in de avonduurtjes nog wat puf hebt om wat te quilten.

  2. Haha! Die poes! Wat ziet dat er lief xc3xa8n komisch uit!
    Ik zie trouwens dat je een erg handig ‘schootkussen’ gebruikt? Wat een goed idee; dat ga ik voor Sinterklaas vragen!

  3. Hoi elly, via via op jouw blog gekomen! Jij bent met recht een creatieveling!!!! Wat een mooie poezebeesten heb je zeg! tijdschriften al uit???:))) Ik zet je op mijn favorieten lijst hoor! Mooie dag vandaag!

  4. hihihi, zo herkenbaar….. hier kruipt de kat ook altijd overal op en meestal als hij vindt dat ik te weinig aandacht aan hem besteed. Maar in dit geval heel begrijpbaar.. wat wil je als e flying geese op tafel liggen….. Dan ben je als kat er als de kippen bij… Heerlijk plaaatje…

Geef een reactie

