Ben even niet bereikbaar

Waarom niet? Daar mijnheer Post dit net kwam brengen. De nieuwste Australian Homespun2009_17_okt_0158  en een aantal iets verouderde Australian Country Craft and Decorating. Karen van Aztec Rose Crea heeft ook nog stof meegestuurd en deze leuke patroontjes voor de Kerst. 2009_17_okt_0157 Ze heeft alleen een minpuntje in de webwinkel: ze verkoopt geen tijd, dat is nou toch jammer.

2009_17_okt_0159
Van de week heb ik ook nog contact gezocht met Quiltende Wilma doordat ik op een ander weblog had ontdekt wat er bij mij niet bij zat, bij de hexagonnetjes. Het was een foldertje. 2009_17_okt_0160 Nu heeft Wilma dit naar me opgestuurd met benodigdheden om nog een bloemetje te kunnen maken.

Dus ik ga nu heerlijk een kopje thee zetten, muziekje op en lezen. Mijn dag kan niet meer stuk. Natuurlijk ga ik ook nog patchen tussendoor.

3 thoughts on “Ben even niet bereikbaar

Geef een reactie

